Fikadejt

Tuddelusan!

hur har ni det idag? Idag är det torsdag och jag skulle börjat skolan åtta i morse.
Men eftersom jag inte somnade förens vid sju i morse så fick jag lov att vara hemma idag.
Jag fick sova tre timmar innan Elin väckte mig och tvinga upp mig till frukosten.
Men schyrre att hon ställde sig å bakade kärleksmumms så det blev jag som fick göra frullen?
PFFT, ongjäkel. Fast magen kurrade så den tackade inte nej lite matelimateli.

Fast sen ska jag ju inte klaga, kärleksmumms är ju rena rama kärleken ♥

Nä nu ska jag strax vandra till skolan för att sen vandra vidare mot söta Kerstin för att sen vandra vidare mot stan och möta söta Sara. Jag tippar på fika, skitsnack och kramkalas! Det kommer bli en toppentorsdag


FÖRREEESTEN! jag har haft jeans på mig en halvtimme idag. japp denni! rekord på länge utan att få ryck.


Kommentarer
Postat av: Maja

Oj, ja jag förstår att du stannade hemma. Men smarrigt med kärleksmums, dock tror jag att kladdkakemuffins är godare ;P<3

Hoppas din dag blev superbra finaste Petris<3

Sv: Haha, det blev faktiskt bara en vurpa för mig i år, brukar hålla mig stående faktiskt ;)

Puss<3

2011-02-17 @ 16:57:28
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Jeans är ju toppen!

Fick i princip ingenting i magen, men idag ska det bli bättring. Ska äta snart. Det ska jag verkligen. SKA.

Det är en del av problemet. Vi fattar inte de där 4 bitarna för vi har inte använt dom på så länge. Men skärpning på oss!

Bra, synliga revben är inte friskt. På kroppen alltså. Tror inte jag ätit revben så. Här lever vi på viltkött du vet :P

kramar

2011-02-17 @ 17:37:28
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: emma

Låter som en helt underbar dag, fina du! kärleksmums är så gott ju hihi. bra jobbat med jeansen också, kämpa på tjejen så kommer du kunna ha på dig jeans snart utan att lägga en tanke på varför du inte skulle ha på dig dom - för det finns ju ingen som helst anledning, sötnos!

pussar<3

2011-02-17 @ 18:08:31
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0