För er gör jag allt och så mycket mer ♥

Innan jag går och lägger mig, vill jag bara säga att kvällen med mina fina älskade vänner har varit den bästa på länge! Att vara med er är som att vinna på lotto, jag blir lika glad varje gång jag ser er, ni är för bra för att vara sanna helt enkelt! Jag är så ledsen att jag slösat bort mer än ett år på en jävla skitsjukdom som har förstört så mycket i mitt liv.. framför allt så har jag "stött" bort er, dock med Ovilje. Allt det sociala har bara gjort att jag kännt mig ivägen.. för ni är så fina och jag har inte tyckt att jag förtjänar vänner som er. Jag har insett hur fel jag har gjort och vilket misslyckande om något det var att göra så mot er - som jag är lyckligast med. Tillsammans har vi gått igenom och klarat av vääldigt mycket & det bevisar bara hur mycket vi behöver varandra. Jag behöver er. Ni är den där extra styrkan som jag inte har själv, ni är det där lyckopillret som jag behöver, ni är dom där tre flickorna som man kan besriva med ett ord - OSLAGBARA. Det bara är så att jag verkligen, verkligen har börjat inse vad livet har att erbjuda. Det är förfan tack vare er som jag fortsatte kämpa när det var som allra värst, ni gav mig styrkan att inte vilja dö, även om ni inte tror det ♥

jag vet att ni läser detta, så..

Tack för allt flickor, jag älskar er så enormt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad fint att du har sådana underbara vänner. och du förtjänar dom lika mycket som dom förtjänar dig, vet du! man blir så glad av att läsa detta, för det visar bara att livet väntar dig. lev det.

<3

2011-02-22 @ 08:20:06
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0