Fuego

Tjollehoppsansa!

♥ Thaibuffé
♥ Cheesecake
♥ Trevligt sällskap
♥ Rund vandring i nya huset
♥ Smitt idéer om ett å annat, hihi

det är vad dagen har erbjudit hittills. 

Nu ska jag strax packa träningsväskan och sedan bege mig bort till Lynette.
Ikväll ska det skakas rumpa på ett fuego-pass på gymmet! Holabandola, jag är sämst på dans men det ska bli väldigt spännande, har aldrig gått på en sånt pass innan ;) Jag har liiiite smått blandade känslor inför detta men nyfikenheten tar faktiskt över både ångest och känslan av att vara ivägen.. SÅ NU JÄKLAR! *shakar rumpan*

Efter det blir den myskväll a la Petra & Denise! jag ska tvinga med tösabiten till hemköp, för jag vill ha kolabönor! Inte för att jag tror det blir så svårt ;) men ändå. FNISS på oss, alltid lika normala!

fesp ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Haha ojdå, det lät väldigt spännande må jag säga. Dans är SÅ inte min grej heller, haha. Testade ett afrikanskt danspass en gång och då skulle man vara så jäääkla porrig hela tiden, HAHA! gjorde rörelser efter instruktörens anvisning: ooooch JUCKA! HAHA. Need I say more liksom? Nää, det där med att vara lite "sexig" är inte min grej, haha! kan fan inte ta det seriöst, bara skrattar ihjäl mig xD



Sv: Haha ja men visst, vilken LYCKA! isbjörnarna är ju godast, haha.

Det är du som är fin, vännen.



<3



2011-02-24 @ 17:02:12
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: sandra

jag kör fuego varje fredag! jag äääälskar det! man blir så hoppig och skuttig och taggad, bra musik och bra tempo:D hoppas de går bra och att du gillar de :)

<33

2011-02-24 @ 17:29:51
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter ju som en jättebraig dag ju, och hoppas att du hade det kul på träningen också :D

Kolabönor? Har aldrig hört tala<s om det innan.

Puss<3

2011-02-24 @ 17:59:29
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gud vilken fin bild! Det gör mig alldeles jätteglad! ;)



haha älksar rimmet btw, tuta och kör vi sjunger i kör! ;)

2011-02-24 @ 20:18:37
URL: http://lovili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0