Galet bra, är ni.

Tovelisa, Ebbsilisa, Deniselisa, Elinpelisa, Saraselisa - you made my day.

Tovelisa
har jag skrattat med ikväll och ÅT, hihi. Ebba och jag har varit två grisar med humor.
Denise & Elinen har jag fikat och haft det underbart med. Sara har jag skrattat åt, eller snarare hennes SMS. Ja jösses, kvinnan är helgalen ;)
                                                   
Nu kan jag sova gott inatt med! Tack finilurisar ♥

läppar                                                             vs                                                 inga läppar
 

Nä. nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng. Dock oduschad men den bjuder jag på. NATTI!

Kommentarer
Postat av: Tove

kanske var det inte vi som gjorde din dag, utan du som gjorde vår dag? <3

2011-02-04 @ 19:55:36
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0