Godmorgon!

vissa tar kort på frukosten och andra när man äter den...
 
 

Shaaaa shaa bloggen!
(okej det där var sååå 2010..) hahaha, okej jag dör lite smått nu, fullt normalt I know!
Sån där morgon humor ni vet? Eller ska vi kalla det Petris-humor? (ba erkänn att ni sitter och flinar nu?)

Jaha nähä. det här började ju bra, nu minns jag inte vad jag skulle skriva?
Typ "hej jag sitter och äter min yoghurt med hallon och leverpastejmacke-frukost"

*intresseklubben antecknar*

Nej okej, skärpning nu fröken Carlstrand!

Jag sitter som sagt och äter frulle i sängen (oj oj LYX!) och kollar på vakna med the voice.
ska strax springa in till mamma och fjäska för att få låna bilen till villan och tandis sen..
Hon brukar vara en snelhest och låna ut den till moi. Får hoppas hon vaknat på rätt sida bara.
HAH. vad roligt det hade vart om hon låg under sängen och sov? hahaha! Eh. okej sämsthumorevah..

Klockan nio ska jag vara hos Magdalena och klockan tio har jag en tid hos tandläkarN IGEN. 
Nu får jag tydligen inte min nya tand förens i APRIL. FATTARNI ATT JAG SKA GÅ MED GLUGG TILLS DESS?!

aja, jag får la se te å överleva.

WAPPSIWOPPSI, vad klockan springer iväg! är era klockor också elitlöpare?
Min springer alltid iväg när man minst anar det så man knappt hinner ikapp?!

Jag förstår inte detta..

Men ja. Nejmen, vad trevligt att sitta och skriva såhär på morgonen efter att ha sovit typ en timme inatt,
jag måste ju dock säga att - JAG GILLARE!

Nu ska ni äntligen få slippa mig (en stund i allafall) *klappar händerna*

HEJSVEJ FINISAR!









Kommentarer
Postat av: Elin

Blir så glad när jag läser dina inlägg, de får mig alltid att le, så så dålig humor har du inte. Eller så är min lika dålig XD

Svara när du orkar och hinner, det ska ju inte vara press att svara på en kommentar!

Känns inte så viktigt att ta hand om mig själv. Så länge jag lever behöver jag inte bry mig så mycket mer. Roligare att göra nytta för andra, som behöver det.



Okej, så hur känns det nu? Kommer du orka skola och allt?

Jag mår väl sådär idag. Är spänd, vet inte riktigt varför men det är som det är. Du då?

kramar

2011-02-22 @ 10:27:09
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Hoppas du får en riktigt bra dag :D förresten vad är det som har hänt med tanden?



Massor med pussisar finaste <3

2011-02-22 @ 14:20:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Hoppas du får en toppendag finis, och gud vad jobbigt att de inte kan fixa den där dumma tanden snart. Jobbigt med glugg ju, fast det har ju sin egna lilla charm ;)

Ta hand om dig finaste!

Puss<3

2011-02-22 @ 17:49:10
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0