Godmorgon!

*Gäsp*

Äntligen fredag, va?! Denna veckan har gått så sjuuukt långsamt så det finns inte.
Det känns nästan som att klockan har slått dubbla slag och en timme känns som två.
Helgen är iallafall efterlängtad och det är inte bara helg när klockan slår 15.30 för en Petris,
hon går nämligen på LOOOOOOOOOOOOOOOOV! älskade lilla sportlov, vad välbehövligt.

Men innan dess ser planerna ut såhär:
♣ Tandläkaren 8.00 - javisst, här går det ju undan? nu är det bara 6½ år sedan jag började...gah!
♣ Skolsköterskan 10.00
♣ Privatekonomi 10.20-11.20
♣ Hem och äta lunch
♣ Bildlektion 13.40-14.50



Ikväll är det filmkväll med Elin & Denise + två goa gubbar som gäller.
Det ryktas om hemlagad pizza också, passar bra för att fira att vi går på lov tycker jag allt.

Nej nu måste jag äta upp frukosten och sen gå ner till bilen för att ta mig till sjukan till tandis.

HEJSVEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0