Hacker numero uno!

Oj oj Denise är hackare nummer ett på Petras blogg! Hoppas flickan inte blir lessen på mig nu....

Jag tänkte bara säga en sak, petra är ta mig tusan grym! Vet ni vad hon gjorde idag? Hon var i skolan, hur stolt är inte jag nu då??? Hon är bästelibääääst!

Och vill ni veta en till sak? Klart ni inte vill men jag tänker säga det ändå bara för att, höhöhö
Jag har funderat lite och jag vet i tusan vad jag gjorde innan Petra kom in i mitt liv, nu klarar jag mig inte en dag utan att höra av henne? Att hon mår bra beyder mer än allt för mig ! När hon är ledsen blir jag automatiskt helt knäckt!
Vi är som två bitar i ett pussel, PERFECT MATCH! ♥♥♥♥







With every step together we just keep getting better
As long as we are together everything will be alright ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Har inte så mycket att vara stolt över. Allt är fel. Allt har blivit fel.

Är så trött på allt så ett sånt inlägg gör allt lite lättare för en stund.

Hur länge har ni känt varandra? (har säkert skrivit det någnstans men smart som jag är har jag nog glömt det)

Hur tänker du nu kring allt? Megabra ju att du tog dig till skolan, även om det är jobbigt. Hur kommer allt bli där?

kramar

kramar

2011-02-01 @ 20:34:08
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ni är så jäkla söta :) vad skönt att ni har varandra och kan stötta o peppa tillsammans <3

2011-02-02 @ 00:12:33
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0