"Jag har sovit sen jag somnade"

Chaaa chaa bloggen! (jo men kom aaaan... var jag inte liiite små cool där?)

Hur har ni haft det idag? Vad äre för storm folk snackar om? Jag fattar nada.
Jag har sovit bra inatt, förutom att jag somnade sent men annars har jag sovit sen jag somnade.
HAHA logiskt "jag har sovit sen jag somnade". herregud, jag är ju inte helt clever ibland assu.

Iallafall så har jag varit i skolan, fått en idiotisk cepä kommentar av en cepä lärare (IDIOOOOOOT!)
haft bild i tre timmar & fått sällskap av mäster målarN picasso aka Denise ;)

det är fisen som har målat denna fin fina bilden till moi. takk takk fröken fräken! micket fin :)


sötignosen hade köpt med sig pepsimax(typiskt bara att man inte får dricka eller äta i bildsalen :()!
Men vi tog helt enkelt den påvägen hem till mig, där hon tog bussen hem till sig och jag traskade upp till mig.

Nu börjar det osa mat ända in till mitt rum, magen kurrar så jag hoppas för allt i världen den är klar snart!
Sen ska jag och Elin till gymmet. får helt enkelt skriva punkt nu och gå ut och fråga när maten är klar.
jag menar det vore lite trist om jag svälter ihjäl? för det har jag ju inte redan utsatt mig för ;) nä. usch fy mig!

TJING!


Kommentarer
Postat av: Maja

lärare som ger dumma kommentarer gillar vi INTE, men däremot Pepsi Max(okej, inte föratt jag ahr smakat det) gillar vi! Hoppas att du fick en riktig gottig middag, och du har helt rätt, svälta ska du inte göra. Mat är alldeles för gott för det!

puss<3

2011-02-08 @ 18:15:45
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAH, Petra.. Om du sov sedan du somnade.. Hur kan du då skriva blogginlägg? I sömnen?! Äter du i sömnen också? Och tränar?!



Herreminje, vilken superpingla!

2011-02-08 @ 18:16:22
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

GAAAH nu är jag arg på din blogg!!

Fjärde försöket med att skriva en kommentar.

Annars ger jag upp så får du en kommentar sen :P

Måste fundera här.. vad skrev jag i de tidigare kommenteraren?

Jo om bilden först, varför har ni så långa lektioner? Och sen: hur ser tiden ut för skolan och så då? Orkar du, vad vill du ska hända? Vad kommer hända?

Jo vet. Det är på väg att bli allvarligt nu. Saknar på sätt och vis att vara inlagd, och kanske skulle jag behöva det för att inse att det är på väg åt fel håll. Alldeles för fort.

Hur går det ikväll?

kramar

2011-02-08 @ 18:27:40
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Julia

hoppas de blev ngt mumsigt till mat ! :D

2011-02-08 @ 19:57:21
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: emma

Åh sötnos, vet du vad, jag känner igen mig i inlägget du skrev om att vilja fly från allting, och att jag har ett tungt ansvar att ta hand om alla andra.

(jag tror faktiskt att det är ganska vanligt bland människor som får en ätstörning.. kan vara något jag bara fått för mig, men just ansvarskänslan, jag tror många kan känna igen sig i den?)



I alla fall. vet du vad jag skulle vilja? Att du kunde sätta dig SJÄLV i första hand, för du behöver lyssna på och ta hand om dig själv först, innan du kan ta ansvar för någon annan! fast ja, hur enkelt är det egentligen? Typ jääättesvårt..

men du är en så fin person Petra, du behöver ta hand om dig själv också, slappna av och inte behöva oroa dig för andra!

Det DU borde göra för alla andra just nu är att kämpa på och försöka bli friskare och skaka av dig sjukdomen!

det säger BATMAN och vi vet väl alla att batman har rätt?! :D



OCHOCHOCH - pommes frittes?! YAAYYY GIMME FIVE! gör en tuff ascool high five a la batman

Bra jobbat snyggo! :D



Och jag dreglar lite när jag ser Pepsi Max-bilden. Ska gå hämta ett glas BRB.



sv: NEEEEJ, oroa dig inte, vad som än händer mellan mig och Mats lämnar jag ALDRIG din blogg och ditt kommentarfält - promise!



Vem vet, jag kanske dyker upp i Halmstad en vacker dag.. ska faktiskt till Västkusten i sommar tror jag, och Halmstad ligger väl på Västkusten? (fan vad jag skäms om jag har fel nu, hahaha geografi är inte min starka sida..)



MMMMMMMASSA KRAMAR på dig starka, fina, BÄSTA PETRIS :D <3

rimsimpimlimFISKSTIM



2011-02-08 @ 19:59:38
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: emma

Du verkar ha haft en fin dag, sötnos! Men vad var det för idiotisk kommentar du fick av en lärare? Du och Denise är så fina ihop, man blir så glad av att läsa att ni har varandra.

Jag har haft det rätt bra idag, att umgås med sina vänner är nog den bästa medicinen mot ätstörningar! Herregud vad viktigt det är alltså. Hoppas du får en fin dag imorgon också!

Kram finis<3

2011-02-08 @ 21:52:36
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0