Knep å knåp

Morsning på er finisar!

Hur är er dag? solig? tröttig? piggig? regnig? snöig? stormig? bra? dålig?

Min förmiddag är småtrött, solig och den känns så jäkla..BRA!

  

En trött Denise somnade "redan" vid tolv och en pigg Petris somnade inte förrens runt tre.
och tro mig, jag räknade över 100 olika djur (istället för bara får? det är ju SÅ 2010? haha!)
men lyckades inte bli ett dugg trött i ögat ändå, innan jag slumrade med en kropp fylld av
blandade känslor. Det är mycket tankar, funderingar och känslor som kommer när man bara
ligger och stirrar i taket, i hopp om att somna kan jag ju lova :p

Men allting löser sig, så småning om, det vet jag! :)

Halv sju
ringde klockan och då var det dags för mig att gå upp och ta en varm dysch,
klä på mig, göra mig i ordning, äta frukost och välja kläder för att sen börja skolan 8.10.
Denise låg kvar eftersom hon börjar halv tolv den jäklen, snacka om avis jag var eller?
FYPÅSIG!
Sen fick hon känna sig som hemma och göra vad hon ville tills jag kom hem runt halv elva igen.

...

såhär kan det se ut om en styck denisefis och petrasketra inte kan sova på natten..

en tom säng? wereeeee are the najs girlisar?

en ligger på golvet och tror hon är cool bara för att hon har ett långt fakkjo-finger
 
och en fotar apan och gömmer sig sen under täcket så inte spökena(Denise) kommer och ta henne..

mongolidapan som jag tycker så mycket om!





Kommentarer
Postat av: Julia

Fan vad söta ni är ! :D

sv:

tack !

hehe vad gullig du är tack :D



2011-02-10 @ 16:09:17
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: johanna

börjar alltid garva när jag läser din blogg, klockrent!! :)

2011-02-10 @ 17:00:23
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: emma

Haha, kan förstå att det är svårt att hitta på något man har lust att pyssla med. Jag och en kompis ska ge ut en egen diktsamling, hiho :) och så kommer vi göra ett arbete bestående av analyser av dikter av lite olika författare, så det går faktiskt riktigt bra! vi är nästan klara haha.



Haha men visst är det supernervöst! :o jag kommer ha teoriprovet dagen innan, är precis lika nervös för det om inte mer nervös för just det haha xD det där med körkortsteori är inte riktigt min grej xD



Bra det vännen. Nej, vem vill se så död, olycklig och hemsk ut? gud vad grå man var i ansiktet, att man orkade! fattar inte hur jag kunde låta det gå så långt, men men. Det börjar ju bli bättre nu :D helt sant hjärtat!



Massvis med kramar finis<3

2011-02-10 @ 17:04:11
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0