Lunch in tha town

Godmiddag!

Hur mår ni idag? Har ni lika många miljoner minusgrader som vi?
Solen lyser över Halmstad idag så man kan ju tycka att våren ska komma snart!
Skenet bedrar dock för det är verkligen ISKALLT i luften :o
Smart som jag är så tog jag strumpebrallor och kjol idag, hur tänkte jag där?!


ska byta om och slänga på mig varma leggins och en tjock kofta istället.
låter mer lockande om man säger så va..

Jag & Elin blir upphämtade av mormor vid halv ett för en lunch i stan.
Det ska bli mysigt, det är så sällan vi träffar vår mormor.

Dagens fejj a look

först ska jag dra puder & mascara borsten i fejjan och hår borsten på huet.
Jag ser ut som ett trött lik just nu. Inte för att lik brukar se pigga ut..

Have a good good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0