Makarony and köttbully

Dagens lunchy:

Makaroner, köttabullar, tomater & ketshaaaaup

Mätt som en proppe är jag (bara så ni vet) hihi. Mammsen är ledig idag så jag trodde hon har
lagat lunch till mig när jag kom från skolan, typ pannkakstårta eller något, men ickeeee.
hela lägenheten ekade och jag fick fixa lunch själv. TACK FÖR DEN TANTSKRÄLLE!! skrek jag(inte)då.
Fast å andra sidan var det inte så jobbigt, bara till att ta ut resterna från kylen & ställa i mikron &
PLIIIINGELONG så är det klart :) mycket smidigt må jag säga.

Ehm okej nog om matsnack nu eller? herregud, jag är ju mat-skadad!
fast det var ju iochförsig sant? ett annat ord för ätstörd bara ;)

Jaja. känner att det inte blev något jätte vettigt inlägg, så jag ska väll dra mig..
Vid 13.20 sticker jag tillbaka till skolan för att gå på bilden och sen är det äntligen LOV!

PUSSHAJS finisar ♥



Kommentarer
Postat av: Twiggy

Oj, det var snabbt du lagade mat själv. Dumma din mamma som inte hade fixat någon extra lyxig fredagslunch:). Hoppas att microvärmd mat var gott iallafall;)..



Åhh, nu blir jag avis på dej, jag som vill se på det nu, exakt på sekunden:P



Kram till dej söta!

2011-02-18 @ 12:20:51
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-18 @ 14:30:40
Postat av: emma

Sv: ja men eller hur, jag vet ju att dom bara vill mig väl :) Haha naw tack, vad du är gullig sötnos! hiho.

ta hand om dig du också finaste.

Kjam<3



och btw så såg din lunch riiikigt smaskig ut :D

2011-02-18 @ 14:32:14
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Linnea

:) jag hon är toppen!!



åh köttbullar, jag älskar det! så himla gott :D

2011-02-18 @ 16:01:57
URL: http://ljudetavskratt.devote.se
Postat av: camilla

Åå mumsig lunch ändå tycker jag hihi :)även om du förtjänade pannkakstårta haha :D



Vad ska du hitta på ikväll sötnos?

Pussar <3

2011-02-18 @ 16:04:17
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Åh vad jag blir avis på dig. Vill med äta pasta - riktig pasta MED rätt antal köttbullar (men de måste vara av kyckling) och ketchup. För den enda gång jag verkligen gillar pasta är när det är med köttbullar till.

Hur ser ditt lov ut?

Det var pga mitt mående. De fick veta (eller ja, jag var dum nog att säga det när de frågade) att jag inte ätit på några dagar. De har inte sett mig äta eller ens dricka vatten. Svimmade nästan på praktiken förra veckan så de vill inte ta ansvar för att jag mår sämre och till och med kraschar. Vilket i och för sig inte känns alltför långt bort just nu. De tycker att jag är för svag, och de har nog rätt, jag är inte redo för att jobba ute i den vanliga världen. Men ville så gärna klara det..

kramar

2011-02-18 @ 16:34:28
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Jo, visst kan en del mat vara godare dagen efter, men att micra pasta kan då inte jag tycka är någon höjdare;)..



Jag är en loser, så jag vet faktiskt inte hur man gör för att ladda ner film. Illa!

kram

2011-02-18 @ 19:11:43
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: emma

YUMMY IN ZEH TUMMY. Alltså oftast behövs det inga komplicerade gourmématrätter.. vanliga köttbulls och makaronies sitter liksom bäst! :D hööhö.

WIHOOO för lov, jag har också lov nu, skönt så man dör?! Tummen upp för det i alla fall!



sv: Jo, det tror jag du har helt rätt i.. var nog riktigt bra att jag fick tillsägelse om den där såsen ;) liksom, jag gick inte alls upp 5 kg för att jag åt upp den :O helt otroligt!! Eller snarare helt logiskt.. Fast det är ju lätt att tro att man gör det!



HAHAH, skållad råtta <3 finaste uttrycket jag hört på länge tror jag. SKållade råttor brukar ju ofta hoppa omkring :DDD



och DU kan va idol, du är bäst!! :D (pluspoäng till mig förresten för att jag gjorde din utmaning vavava?)



KÄÄÄÄÄÄRLEK PÅ'REJ WONDERWOMAN<33

2011-02-20 @ 20:25:03
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0