När man inte blev som man skulle

jahaja, här kan man inte vända rumpan till innan Elin hinner invadera bloggen.
Man ba haaar hon ingen eeeegen ellehhhH?;O HIHI.
nej men om hon är snill hist så får hon vällan avreagera siig lite här då.

Idag har jag städat min garderob om ni inte har läst det redan här.
Jag fick slängt en jäkla massa, så nu ekar det nästan? ja herreguttan.
Denise blev trött på mig och det blev en fight mellan mig, ett par byxor och henne.
Jag vann, hehe. Jag är ju inte den som är den direkt ;) jag ger mig aldrig, mohahah!

Men Tack för hjälpen snuttan, det behövdes ♥


Nyduschad med den vanliga petraturbanen på huet.

Jag är tröttare än tröttast och tänkte gå och lägga mig typ snarre.. kan man det om man är 18 år?
JEPPIDOO. jag kan, för jag fyller 19 år om fyra dagar faktiskt! då har man dispans tycker jag! or say what?

Jaja. jag tänkte iallafall att jag svarar på frågorna imorgon istället, tidigast.
Vill ju få mera så jag inte känner mig så mobbad. så hörrenini, SÄTT IGÅNG!



ps. JA ni får fråga vad jag har för färg på mina strumpor :) bara så att ni vet liksom..8-)


Kommentarer
Postat av: emma

Haha aw, turban har jag också alltid! Det går ju inte annars liksom ^^

<3

2011-02-27 @ 22:24:51
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0