Petris torsdag

halleeeeeeluja vad trött jag är! min kropp är näst intill död av både träningsvärk och allmän..trötthet.
Ändå tog jag mig en powernap på en halvtimme i förhoppning om att jag skulle piggna till lite åtminstone, men icke. Det är pisseväder nu, P-i-s-s-e-v-ä-d-e-r. Börjar undra om jag lurade er när jag sa att det var sol innan? Fast nä den var faktiskt framme just då, eller så var det för att min solstråle var hos mig innan, vem vet?

slöaste dagen evah i bilder i allafall.
  

Ikväll är det kött & grönsakssoppa som står på menyn. Mamma jobbar kväll och den är redan färdig gjord. Magen kurrar så jag tror bannemej det blir middag för min del snart!

Åh ikväll ska jag till min fina Kerstin, kramkalas varE! snuttan min ♥

Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Vackra flicka! <3

Hur kunde just jag få dig som vän? Det kan jag aldrig vara värd, men ack så glad jag är för det, hihi.

Mitt pucko,<3

2011-02-10 @ 18:30:16
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åååh, det är snöstorm här med :( FY PÅ VÄDRET!



sv: TACK TACK TACK TACK! Ledsen att jag inte svarade på ditt sms, jag fick så många att min mobil hängde sig och allt blev kaos :o :o :o

Men tack för att du bryr dig nog att smsa, det är ursött <3

Förresten älskar jag bilderna i inlägget nedan, hahaha!

2011-02-10 @ 18:44:43
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Linnea

sv: haha det hade verkligen varit asballt att vara brandman eller nåt sånt :D (om jag hade haft musklerna, hehe)



jo du har rätt, det vore knas om man inte reagerade så.. jag har inte någon direkt målvikt, jag hann aldrig bli underviktig, men eftersom jag gick ner alldeles för mycket i höstas så sa min behandlare att jag måste gå upp några kilon (fast inte hur många..) och det har jag gjort ganska automatiskt efter att jag fick matschemat. men jag skulle tro att jag kanske bara behöver gå upp ett kilo till, om ens det! det känns väldigt gött :) fast jag är lite rädd att jag inte kommer sluta gå upp, men jag oroar mig nog bara i onödan.. brukar vara så!

hur många kilon har du kvar?



förresten, du är väldigt fin ska du veta!! KRAM

2011-02-10 @ 20:36:00
URL: http://ljudetavskratt.devote.se
Postat av: emma

Haha nej, det är jättespännande :D poetisk och nördig som jag är haha. Men åh det låter ju som en otroligt bra idé! Det är nog absolut inte omöjligt, den behöver ju inte vara jättelång heller, eller hur? Vad går du för linje? :) tycker jag absolut du ska satsa på. men precis, du har ju tid på dig :D



Haha ja ska försöka lugna ned mig lite, stressar upp mig så lätt haha. Ja jag kan tänka mig det :D måste kännas underbart. frihet liksom. Haha nej du får vänta med att hålla dom lite haha xD

Haha åh tack fina du.

Pussar och kramar på dig<3

2011-02-10 @ 20:39:13
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Elin

Men gah!! Vi har fått två dec! Tycker snön ska sluta plåga oss så. Det är faktiskt februari nu! Men men, solen lyste igår här faktiskt :P



Vet, vet, ja längtar till att slipap det här, men jag vet inte vad det är som försvinner när jag är frisk? Är så svårt, vad var friskt innan jag blev sjuk?

Blir gärna ihoplimmad, det vore sött av dig <3<3

Är du dutkig på att rita, man brukar vara det om man tycker det är kul menar jag?



Åh vad vill du ska hända nu då, med vårdplan och skola och allt? För att det ska bli bäst så fort som möjligt menar jag? Gör bara 1 lektion om det är bäst, skit i skolan, skolan kommer ett annat år, så länge du blir OCH ÄR frisk.

kramar

2011-02-10 @ 23:05:15
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Det snöar sjukt mycket här, usch usch USCH! Jag vill ha vår! Eller, nu åker jag ju upp till 110 cm snö men men, det räknas inte när amn ska åka skidor ^^,

Mums vad god soppan lät, det var den säkert också!

Puss<3

2011-02-11 @ 13:09:26
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0