113 i puls?

Plugg a la Denise..

"alltså jag måste skärpa mig nu!"

en sekund efter loggar den jävlen in på msn!?
och sen skäller jag på henne på skarpen & resultatet blev ju lyckat..

mhm, facebook, jahaja.. inte visste jag att det är där man brukar plugga
engelska glosor ;) men min skola kanske är lite efter?


samstpaattplugga.se/denise

ja
herrejösses, kvinnan är ju helt otrolig?



...
från pluggtalk till lite serioustalk. haha, jag seriös? yeye!
min dag har iallafall bestått av blandade känslor, kan man ju säga.

♣ vaknat med ett okej humör, varken bra eller dåligt.
♣ Äta frukost med tvillingus, yoghurt & hallon in my hjärta.
 
..HAHAHAHA okej nu fick jag en wacko-kommentar av puckot..
"alltså får jag slänga min data?"
what?
"ja men HALLÅ!? varför ska jag veta vad KNÄKUDDE heter på engelska?"
hahahahaha, jäkla mongo plugga nu!

men okej nu får jag skärpa mig, jag suger på att blogga för tillfället..

♣ cykla till villan på samtal & vägning. (det är INTE normalt med en puls på 113!)
snacka om att jag var nervös inför vågen? som jag bokstavligt talat h-a-t-a-r.
rödgråten, snygg och singel cyklade jag till skolan för att gå på svenskan.
♣ jag har pratat med min mentor som är en av världens snällaste, dock den trögaste.
♣ cyklat hem och där stog Denise och plattade Elins hår? haha hej på dej min chey!
♣ Ätit middag - beeeeff, potätos, brunosås & rivna moR-rötteR
♣ ätit godis och druckit pepsi för ovanlighetens skull liksom?
♣ smiska fisken om hon inte pluggar NU eftersom hon har förhör imorgon..

tänkte svara på era sötiga kommentarer imorgon, min humöR svänger från topp till tå just nu..

 




Kommentarer
Postat av: emma

Gud så gott med godis, shit vad sugen jag blev haha.



Sv: Naw, vad du är snäll fina du! haha ja det kändes bra med pizzautmaning! och inte så läskigt faktiskt - vi kommer framåt hihi.



Åh men fy, förstår absolut att det kändes som en käftsmäll. Man undrar ibland var människor gör av sina hjärnor när dom hasplar ur sig sådana kommentarer, suck... Men du ska veta att du är underbart fin. Jag såg en bild på dig från när du mådde som sämst, och herregud vilken skillnad, det finns inga ord för hur mycket vackrare du är nu. För det är du.



Ja men eller hur, vänner är den bästa medicinen för alla tror jag :) Hoppas du har haft en fin dag hjärtat, kramar<3

2011-02-10 @ 15:35:08
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0