EEECKLIGT VÄRRE.

femtonnollnoll ska jag vara på villan för samtal & vägning. Jag hoppas att jag inte gått upp ytterligare..
ja menar det måste ju ta stopp snart, jag orkar verkligen inte en till depphelg pågrund av några dumma siffror!

HAH. jag måste berätta en lite små rolig/äcklig/jobbig sak jag var med om idag på skolan..


På svenskan så skulle jag fortsätta läsa min kära bok, så jag gick och satte mig i en av sofforna som finns vid vår
cafeteria. Då kommer det ett gäng killar och sätter sig jämnte mig och alla har varsin idrottsväska.

Jahapp, tänker jag. Men vad trevligt då(inte) med lite sällskap.. FANFANFAN what to do, what to do?

Nej då är det som att dom har omringat mig med inte bara sig själva och sin dåliga humor och sina höga röster..
utan deras jävla väskor blockerar hela vägen så jag inte kommer därifrån om jag nu inte hade velat skämma ut mig och slänga mig över alla då.. Satan då, tänkte jag. Fick liiiite (mycket) panik där eftersom jag var i princip
INTRÄNGD med ponkar som både smaskade på baguetter, rapade och SNÖT SIG I HÄNDERNA!?!?!??

Där höll Petris på att spy. JAPP.

Hur kan man vara så äckelpäckel och snyta sig i händerna?! AE fyfabian vad snoräckligt.
Efter en kvart gick dom och jag kunde torka svetten ur pannan. JAG VAR FRIIIIIIII!
haha!
snacka om lycka efter att nästan hållt andan i en kvart ;)

Sen gick jag på matten (SOM JAG FÖRÖVRIGT FATTADE ALLTING PÅ!!) och efter det traskade jag hemåt igen.

namen titta vad mammsen kom hem med till mig..
 
en av de x-antal sakerna som Denise gjort mig beroende av ;) men jag klagar icke! hihi, MUMMS!


förstår ni varför jag blir kallad för terminator av min bror? nae inte jag heller!?
jag har iallafall en skruv lös i käften. eller okej, den sitter fast, som tur är..
Jag får min tand som ska sitta där i slutet av februari, men tillsdess - GLUGGIS.

Aja. Jag har ett meddelande till alla intressesmurfar: NI KAN SLUTA HOPPA NU!


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, det där med killarna låter ju inte alls trevligt. Ett under att du fortfarande lever, jag hade typ dött!

Hoppas att allt går bra för dig på Villan idag, håller tummarna för dig <3

Wow, coolt med att du ska få en "ny" tand. Typ guld eller? ^^

Puss<3

2011-02-03 @ 16:08:12
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

hehehe sötis ! :D

sv:

tacktack men gick tyvärr inte bra :(



Hahah jeppp xd



kram

2011-02-03 @ 16:45:18
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0