Sånna man äter, inte sådana som ska synas

Med melissahorn på högsta volym, 1 meter bakom elin i hennes soffa med ett glas pepsi och snack på msn med Denise & Elin(jagvet, vi pratar på msn även om vi är 1 meter jämte varandra, inget ovanligt, you know), då är livet bra härligt. Mina töser som alltid får mig på humör igen, är dom inte underbara så säg?

 

förresten så har vi ätit potatismos och revben idag, ja nivet REVBEN som man äter och som INTE ska synas på kroppen? precis, sådana har vi ätit idag. mycket mummsigt om jag får säga det själv. Idag är jag så in i helvetes trött på skiten jag lever med så det är inte sant. Att gå från att totalt skita i allt och vägra äta till att rycka upp mig, sträcka på mig och ta tag i mitt liv, det är vad jag har fått göra idag. Jag är rätt glad över att jag orkar ta tag i mig själv när allt bara känns skit.


Kommentarer
Postat av: emma

Revben ska inte synas nej, det låter som en mycket sund och underbar inställning, vännen! och HUUUUUR underbar är inte Melissa Horn? ÄLSKAR hennes låtar! herregud. har du sett henne live någon gång? :)



Haha japp jag är en liten språknörd. Jag har läst franska tidigare, och läser nu förutom svenska och engelska latin och spanska höhö :D sådetså. Jag tror säkert du kan lära dig engelska flytande, det är bara att ge sig tusan på det! sen finns det ju många som lär sig det flytande när dom bor i england eller usa ett tag, kanske vore något att prova? :)

Pussilussar<3

2011-02-16 @ 20:49:32
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Linnea

åh härligt, du är så stark min vän!! bamsekramar!

2011-02-16 @ 23:44:43
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0