The last song

shit majgad. Okej, måste börja med att säga en sak:
SE ALDRIG PÅ "THE LAST SONG" OM NI ÄR ÖVERKÄNSLIGA!

Jag har nog aldrig bölat så mycket till en film som till den. Jisses alltså, helt sick!
Det slutade med att både Elin och Fanny satt och skrattade åt mig och mina gråtattacker.
jeeefla ongar! Jag fick snorpapper av dom iallafall, snillt ju.. *cry me a river*

Annars så har vi myst, pratat, tittat film (jag har stor bölat som sagt..), ätit gotte och druckit pepsimax.
 

pelinplutt ♥ & bölot nummer ett.. HAHA. jag ser förfan helt förstörd ut :s
 

gammelbild på mig och söta fanne ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

Den filmen är så jäkla bra verkligen! Låter som en riktigt härlig kväll:D



Jag hade de jättebra igår och åt mina choklader och nej :P man ska ju inte ha en massa annat godis till haha de e e ju chokladen som e goodast :D Va hade du for gotte? :)



Vad ska du göra idag sötis?

Puss på dig

2011-02-06 @ 07:52:23
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0