Tjappelapp

här sitter jag och sitter. Har rört mig till toan och tillbaka. Måste till köket och fixa frulle, så jag sitter och samlar energi to do that. Har ni några planer för dagen? men åh vad jag är avis på alla nollåttor :( *CRYYYY* jag hade velat ha lov nu, jag med, IGEN. En vecka är för lite, fattar inte staten det?!

herregud.

freeeeesten, vetni vad jag gjorde nyss? Höhe, kanske lite sent ute.. men jag har sökt sommarjobb!
Helst av allt hade jag velat ha på finisens mammas jobb så vi kanske kunde jobbat tillsammans, men jag får
söka fler innan jag vet vilket man får och hit å dit. Jag håller iallafall tummarna på att jag får något.

 
trädgårds jobb, utomhus, WEHOOO. jag håller alla tummar jag har på att jag får det!

förra året blev det inget jobb alls och tro det eller ej men jag saknade det! Jag vill ha money så jag kan dra Sverige någon gång. Detta året ska det sparas, alltså det som jag är sämst på verkligen men det ska gå!

  
                                                                                                                                      *gäspusspiralus*


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart som tusan att man vill ha mer pengar. Komma bort från det här tråklandet. Man har faktiskt tröttnat på det nu liksom.

Vilken sorts arbete är det du skulle gjort hos hennes mamma?

Jag kämpar med frågor nu, tänkte skicka alla på samma gång, så du får dom senare idag!!

kramar

2011-02-28 @ 12:04:48
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag har ju gått i skolan en vecka nu, och jag skulle gärna vilja ha lov igen. Men men, snart är de tsäkert påsklov, då är man ledig igen. Och då är det MALTA som gäller för mig :D

Gött att du ahr sökt sommarjobb, jobbade förra sommarne, men vet inte om jag orkar i år. Vill verkligen bara njuta av sommarlovet <3

Puss på dig finaste petris <3<3

2011-02-28 @ 13:13:40
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

Haha japp, försöker få det överstökat nu paha. Så nu känns det som det börjar närmar sig, ja hihi :D så skööönt.

Haha men eller hur. Turban in my <3 haha.

Kraaaaaamar<3

2011-02-28 @ 17:06:20
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0