Tjena bettskena

..Okej.. inte allt för frääääsh rubbe(rubrik) kanske? men det rimmade iallafall!

Jahaapp. Nu är snart denhär dagen slut och idag har jag skrammlat ihop många escuadas.
hemligt värre.. HIHI! är det bara jag som älskar hemligheter och överraskningar?
Det känns lite sådär små busigt. Jag kanske är en Lilla My innerst inne ändå? :o


    
       Petris?                         Lilla My?

Iallafall. så gick jag till min svenska lektion innan.. snacka om ONÖDIG lektion.
shit alltså. datasal + SPI09B + lärarkandidat = KAOZ
Meningen var att jag skulle gå dit mestadels för att prata med min mentor, men icke.
hon var tydligen på något möte och skulle nog komma på morgondagens lektion iallafall.
Jag satt och (läs: försöööökte) läsa i den timmen som lektionen pågick medans alla andra
fejjade, skrek och gaaalde som helt galna tuppar.

Sen gick jag hem, stolt som touppen by my self.



Elin dissar träningen ikväll pga. "skadad hääääl", VISSTVA?!
"låt din syster gråta sig till sömns nu din ragata!!!!"
skrek jag(inte)då.

 
Min storasyster har inte bara ovanligt & onormalt stora glödlampor - Hon hade världens största kopp också.
Helt wacko!? men den passar ju perfa till stor-thé-drickarN-her-self.
(jag tänker inte skriva att ni ska ignonera mitt otroligt snygga ansikte på bilden för då kollar ni direkt.. opps. nu skrev jag det visst ändå. Jagärhet.se/petris)







Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah, aw, du är för sötnötig, Petris.

För det första så ÄR den där bilden GRYMT lik Lilla My. Det är knappt komiskt, så likt! (du måste bara färga håret morotsgult!)



Hitta tillbaka till den modiga, glada, VAFAN-SKOLAN-ÄR-TILL-FÖR-MIG-MED-Petra nu, vi saknar henne!

2011-02-02 @ 19:04:25
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Oktober är inte så länge sen :) Men tillräckligt för att skapa starka band. Tydligen :)

Hur känns det inför det? Skulle det hjälpa att ha ett "team" eller ja, samarbete mellan de viktiga personerna som betyder något och gör skillnad för dig.

Jag går i skolan än, men har praktik nu. Den är fyra veckor till. Fem om man räknar den här veckan. Men går bara tre dagar i veckan. Hatar det. Totalt kraschar just nu.

kramar

2011-02-02 @ 19:18:36
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är precis sådär en tekopp ska se ut! Vi har två i den storleken hemma.

2011-02-02 @ 19:38:28
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

DU ÄR HETAST!

Och btw, finns här för dig med finis, dag & natt! Glöm aldrig det <3

2011-02-02 @ 19:39:02
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Tove

Hahahaha du är.. rolí du bästus. Och fin kopp har du också.



Glad att du fixade skolan, och hoppas det kändes okej också, annars är det ju ingen större idé. Skolan ska inte enbart vara tvång, prestationer och läxor, det är viktigt att ha kul där, också. Som friska människor, kan ha.



Ville bara säga att jag tänker på dig everyday och är stolt över att du står ut, hoppas verkligen det vänder för dig snart så du ser hur bra livet är. Du är ju så jävla nära. PUSS <3

2011-02-02 @ 20:34:47
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: camilla

Du är så söt :D



Aaa de va härligt, första gången på måånga nätter som jag faktiskt somnar om efter att jag har vaknat :D idag vakna ja dock halv 5 men de va inte de allra värsta :)



Gröt med yoghurt är bäst :D du måste testa :) jag lovar du kommer bli helt fast. Massa kanel måste de vara på också^^



Jag tyckte kroppskännedomen verkade jättebra, igår gjorde vi inte mycket mer än att få reda på kursens innehåll samt lite presentationsövningar osv, men jag tro jag kommer tycka om det :)



Hoppas du får en riktigt grym dag vännen <3

Megastorakramar sötis

2011-02-03 @ 06:33:19
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Julia

Hahaah du är mycket het tycker jag ! :P

Vilken lärorik lektion de lät som .. xd

hoppas du får en bra dag idag !

2011-02-03 @ 07:15:27
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0