Helt wacko

Wuppidu gott folk!

Haow ar jo todey? mucho finto? hihi. Med mig är det sådär, eller rätt okej för tillfället.
Bara lite dålig stil av mitt huvud att hålla på och göra ont hela tiden? DET är INTE OKEJ.

Samtalet gick jätte bra hos Magdalena idag, det kändes skönt och bra att få prata av sig lite.
Mycket tankar och funderingar som snurrade i huvudet, framför allt innan vårdplaneringen imorgon.
Vi kom fram till att min kära mor ska med. Även om jag är rädd för vad som kommer sägas.
Men det kommer bli bra, det vet jag, tillslut.

Kom nyss hem ifrån stan som spenderades på robert´s med en snigg flikka + tvillingsyster & hennes kompis.
Jag och den snigga flikkan åt ceasarsallad (med dressing, brödkrutonger och bacon ofc, inget fusk härva!) och blev nöjda och belåtna för att sedan följa med elin och hennes kompis till donken där deras festmåltid skulle ätas.

  

elin har varit helt bakom flötet idag.. här kommer dagens trögaste citat från ongjäklen:

"alltså Petra, du och Denise kan aldrig bli lika gamla!?" - NÄHÄ!? säger du det?!

"herregud vad månen flyttar på sig snabbt" - ehm elin det är MOLNEN som rör på sig..

HAHAHAHAHA. Sen när jag och elin stog vid busshållsplatsen där vi skulle ta bussen hem, så står den en tjej vars mobil plingar hela tiden när hon får sms. Jag och Elin DÖÖÖÖR av garv varje gång (jag gör en liten dans med huvudet varje gång). Sen när vi sätter oss i bussen och hon sätter sig rätt över oss och det plingar nästa gång.. DÅ HAR HON BYTT SIGNAL!? och jag och elin kunde såklart inte hålla oss, så vi började ASGARVA som fan. DÅ BYTER HON PLATS!? HAHHAHAHAHAHA. alltså jag tror jag smäller av, så då knäcker vi oss bara ännu mer & kissar nästan i brallan!! ja jösses, detta gjorde min dag. Tror dock man måste varit med för att tycka det var kul, antar att ni skakar på huvudet just nu och tänker "den där petris är fan långt ifrån normal.."

MOHAHA. ibland får man bjussa på sig själv.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: jo och jag överlevde denna gången också :D hihi!



Stor kram till dig du fina! <3

2011-02-15 @ 22:13:59
URL: http://ljudetavskratt.devote.se
Postat av: Elin

JAG FÅR EN GULDSTJÄRNA, jag orkade läsa hela kommentaren!! (plus en liten, för visst får jag en till, eftersom jag svarar så snabbt och fint? )



Jag bryr mig om andra människor, hoppas jag, det är i alla fall mitt mål. Satt och tänkte på det där tidigare. Med din mamma alltså. Jag började inom familjeterapin på BUP, sen gick det rätt fort innan jag hamnade inom slutenvården, men första gången jag skulle träffa någon som skulle hjälpa mig med maten och planering med skolan ville jag också vara ensam MEN jag är glad att mamma var med. Det finns inget bättre stöd än det du får av din mamma. Jag kan inte beskriva hur stolt, och lyckligt lottad jag är, jag är över mamma. (Som för övrigt fick jobb idag!) Så låt din mamma vara med.



Och sen då, till skolan och planeringen. Ta det lugnt och tänk efter innan du säger något, annars hamnar du lätt bland alla deras idéer och glömmer dig själv. Och ge dig själv alternativ, ja ni kan prova det men glöm då inte att "ja funkar inte det, då kan jag göra det här istället", så slipper du sitta där med ångesten om det inte funkar. Och börja med de lättaste sakerna, vilket i skolan brukar vara det man tycker är roligast. Vad är viktigast nu för att du ska ta ett steg framåt? Ta reda på det och jobba utefter det.



Det vore fint om alla sa att jag fick ge upp, så jag slapp kämpa, för idag är en dag då jag vill tillbaka till tiden då jag inte behövde bry mig ett skit för jag var så uppe i att vara destruktiv.

2011-02-15 @ 22:40:22
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillar bilden=)



Jag vet inte... att veta varför och hur hjälper ju inte mot det faktum att magen växer okontrollerat och jag är hungrig. Men någon dag när jag är rik ska jag fundera på att köpa den=)

2011-02-15 @ 23:11:16
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha du är för häärlig :D



Nää visst låter det mysko med ketchup:O du får meddela mig när du testat :O haha^^



Kanske, kanske inte :P beror på hur fult det blir :P



TAACK de känns asbra gör det :D fast fick en liten chock eftersom de stått stilla och gått ner så många veckor och nu bara kabom liksom +1,3kg haha :)



Lycka till idag finis <3

Pussar i mängder :)

2011-02-16 @ 08:53:36
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0