Lååååångkalsongtext

Jag mår inte helt okej, kanske?

om det är några ord som min behandlare riktigt avskyr när jag pratar så är det:

Kanske
Vet inte
Tänk om
Så är det
&
Hopplöst

varför? kanske för att jag inte vet, tänk om liksom? hopplöst? ja, så är det.

nu var det ju inte min behandlare jag var hos idag utan min terapeut. Hon är bra hon, måste jag säga.
Det var ett jobbigt men givande samtal. En del fniss fick jag in där också mitt i allt.
Efter ett snabbt kramkalas med Kerstin och sen även med Sara så traskade jag upp till tandläkaren.

Hej å hå. i TVÅ (läs: TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ) timmar och en kvart vr jag hos tandläkaren idag!? helt sick!



Det första jag frågade när jag kom in i rummet var om dom hade stammiskort.. Det hade dom inte men jag var så välkommen ändå, sas det. Efter att ha bedövat halva käften, slipat på min lilla tapptand & tagit ett vanligt avtryck på tänderna så kommer två business människor in i rummet, en tjej och en kille med finkjol & slips.

JAHAAPP? det där var väll att ta i? tänkte jag. det är väll förfan inte drottningen som ligger här? eller?
ooooh. då kom jag att tänka på att både Ebba och Sara sa att dom hade drömt om mig inatt, då kanske jag är en drömprinsessa trotts allt? mjae, tvekis på det. Iallafall, för att inte dra ut inlägget till en timmes läsning.. så var det så att den där tjejen och killen skulle visa hur deras nya digitala avtrycksmaskin-något fungerade och så skulle min tandläkare se om dom tyckte det var bra så att dom skulle ha en sån i framtiden.

MAH, vetni???! Jag var bannemej den första i Sverige som fick testa den där nya manicken (som dom bara har tre stycken av änsålänge i Sverige)! hihih jaaaaa, lite skrytande är väl tillåtet? jag tyckte det var småball iaf! 
hujedamej, dom skulle filma å greja men det tog för lång tid så det hann dom inte. Heh, PJUH for that.



Behöver jag nämna att jag höll på att somna på britsen? jag frågade om det gjorde något om jag somnade eftersom hon tyckte jag såg så trött ut.. hon svarade bara med att hon väcker mig när jag var klar.
Hoppla hej. NÄ jag somnade aldrig, för jag låg där och var SJUKT KISSIGNÖDIG DEN SISTA TIMMEN!!

Efter tandis bilade jag till stan där jag mötte upp en styck elin och en styck grisa :D
Grisa handlade paketus till sin kompez och sen gick vi och åt lunchis på......*trumvirvel*....Robert´s!
Alla tre tog dagens sallad som var inte mindre än.. ceasarsallad! jäkligt gott och magen blev mätt.

Sen gjorde jag ett välbehövligt ärende och jag höll på att dö av garv där ett tag, LisaGrisa.. ;) 

Heh.

Nu är jag hemma och ska strax styra kosen till Lotta där det ska fikas och prata skit :)

Jag behövde nog skriva av mig lite.. nu är jag bannemej pepp igen!?






Kommentarer
Postat av: Anniepie

Gott med ceasarsallad! :) Jaa, blogg.se verkar ju riktigt bra! :) Men får se vad det blir...Kramis

2011-02-22 @ 19:29:32
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Maja

Herregud, så lång tandläkarvistelse hade nog inte ens jag då jag var inne i tandställningarnas värld. Hoppas verkligen att det snart ordnar sig, men coolt att du typ var den första som fick testa den där manicken ^^

MUMS med sallad, riktigt gott faktiskt :)

Hoppas du hade en hyfsat bra dag ändå :)

Puss<3

2011-02-22 @ 20:49:44
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Tänkte bara skicka en liten natthälsning (svarar på kommentr när jag är lite mindre negativ och ångestig)

Men i alla fall.

Du är bäst tösabiten!

2011-02-22 @ 22:39:17
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA, bilden... Milhouse... <3 MY MOM SAYS IM COOL!!! ser cool och stolt ut

Men det var skitcoolt ju, först i Sverige liksom! Jeez, det är hemskt att ligga och vara kissnödig hos tandläkaren, been there done that! Men 2 timmar.. UÄÄ, jag lider med dig sötepöt (fint ord.. öh)!



Jo, klart jag kollar på Solsidan, det är ju askul haha. Men jag ville vara lite cool (som Milhouse) och unik och skriva nåt annat eftersom alla redan skrivit det!



JAA, go husmanskost!! :D Haha, det slår det mesta! Fast ibland sitter ju typ sushi eller räksallad eller pppppppiizza också väldigt fint.



SWISCHPISCHBATRATATA <- Batman försvinner-ljud



PUUUUSSSSSSSSS PÅREJ PETRIS. Och hoppas för all del du känner dig lite mer pepp snart! :) <33



2011-02-22 @ 23:08:57
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0