Listeliluring

När vaknade du imorse?
- Klockan sex när jag trodde min mamma skulle dö (mardröm)


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "vad är klockan?"


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej förfasen, hade blivit ihjälslagen i think


Vilket humör är du på?
- Helt okej! näst intill jätte bra till å med, lugn stämning här hemma (y)


Vad har du på dig just nu?
- mina traditionella joggingbrallor (fast okej det är elins som jag fick låna för att mina älsklingar gick sönder när jag blev avslängd av hästapållen i lördags), linne och en kofta (fetkoftan som jag tränar mig på att ha, haha!)


Har du ont någonstans?
- Haha, ja ÖVERALLT. Det är massa blåmärken över hela kroppen, jag förstår inte riktigt?
 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Jag är hungrig som en jag vet inte vad just nu, så jag är sugen på allt som är ätbart. Mammmaaaaa.. snabba daj med maten!!


Hur mycket var din senaste lön på?
- ajsing. Har kommit på att det krävs ett arbete för att få lön, att leva på mor och fars money funkar inte redigt och har aldrig gjort. Studiebidrag på 1050 är min enorma inkomst ;)


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Hahaha, MAT! vad annars? typ.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Fejjilejjan


Vad ska du göra idag och ikväll?
- Träna var det tänkt men jag ska göra läxor istället, nivet sånt där jätte roligt man får i skolan? BLÄ!


Vilken är den första låten du sätter på idag?
- "Straight No Chaser – I'm Yours / Somewhere Over The Rainbow" - grymt bra!


Varför ska man läsa din blogg?
- För att jag är bäääääääääääääääääääääst. NOT! hihihihi. Nej men jag vill inspirera andra helt enkelt.


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Njööööt av att den första dagen på lovet!


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Jag har redan fått en - att jag var duktig som gick till skolan (HAHA, jag är snart 19 och få en sådan kommentar ;)) men tack mammsen! sen sa hon att jag hade städat fint också, bara för att skryta lite liksom.
Och att jag var fin i mina joggingbyxor som hon aldrig(alltid) ser på mig. FNEZZ.


När fotade något senast, och vad?
- Yesteerday, mig själv. såklart. höhö


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Ja på pappa. HAHAHA det där lät ju inte lite fel? Men ja jag är skyldig honom pengar.. helt enkelt :)


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- sängen, den är bred å go, min älskade säng ♥


Vad tror du att klockan är?
- 06.30

LURING, den var inte så svår *tittar inte på armandsuret* 17.17


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Jag hade frågat kungen om han brukar ha röda kallingar på sig.
Aa fast nä, eller så hade jag frågat den som visste varför ätstörningar finns, jag menar, det är rätt onödigt väll? 


Kommentarer
Postat av: Elin

Sötmaja där.

Dumma dumma påting den där anorexin. Ingen förtjänar den. All den smärta och allt hemskt den skapar.

Jag vet, jag var tjock och lycklig. Eller ja, rätt lycklig i alla fall. Det var en mellanperiod, men på den tiden hade jag makten över mig själv. Ung och naiv du vet :P Det var fina tider.

Hur var du 04? Vad gjorde du då?

Jag vill resa jorden runt - tänk att få se Australien. Det är min dröm. Jag önskar så att jag hade pengar och friskheten att kunna resa några månader. Vart går din drömresa?



Den har varit blandad, men kvällen har varit bra faktiskt. Jag tror att man kan göra i princip vilket jobb som helst roligt, eller i alla fall roligare än bara själva arbetet.

Din dag?

kramar (skriver en kommentar till nu med alla frågor. eller ja, alla frågor, några är det i alla fall.)

kramar igen söta damen

Vart vill ni öppna café?

2011-02-28 @ 21:44:47
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0