Verkligen en skruv lös

Idag när jag kom till tandläkarn och skulle ta avtryck på tänderna inför den nya tanden,
så berättar jag för henne att det ser ut som att det har blivit lite inflamerat precis över skruven jag har.

"Oj, här var visst en skruv lös"

HAHA, öhm VA?

"Ja skruven har visst lossnat lite och irriterat tandköttet"

Hahah, herregud. Jaha okej..

"vi kan inte ta avtryck idag när det ser ut såhär, vi får skjuta upp tiderna lite"

MAAAAAAAAH. Ge mig min styrkaaa, ge mig kraft att försvara mitt laaaand, ge mig en väääg att gå..
JAG SER YXAN I KRIGARENS HAAAAAAAAAAND.....*nynnar inombords av ren frustration*
                            
skojar dom med mig!? ännu längre tid? shit. ge mig den där yxan, NU Roger Pontare så fixar jag mina tänder SJÄLV. pfft.

ps. bedövningen har släppt, så nu ska jag knarka ipren. HEJSVEJ!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch vad jobbigt att de skjuter upp på att sätta dit tanden, när de hade bedövat och allt. Usch på det, hatar tandläkarbedövning, finns ingenting som känns äckligare ^^

Hoppas du hade en bra dag annars gumman!

Puss<3

2011-02-04 @ 15:40:01
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0