Vi tar spårvagnen upp till himmelen.. jesus kööör och gud är konduktör

Nej, jag är inte religös. Bara på ett jäkla mycket bättre humör! Jag har för visso fortfarande ont i hela kroppen och mår illa som en potta skit. men vad gör det när humöret är bättre iallafall? då kan jag iallafall ligga här och ta hand om mig istället för att hata mig själv och göra allt så mycket värre än vad det är.

Nu ska jag fixa Elins present som jag har fått tillräckligt med material till nu ;) HEMLIIIIIIS.
För vet ni? Vi fyller 19 år om bara 16 dagar! ingen märkvärdig ålder men det ska bli kul att få uppleva födelsedagen utan att matvägra. Det ser jag framemot.

Sen att det är en massa strul inom släkten som gör att släktkalaset inte kommer bli som förr, det är en annan femma. Men jag har bestämt mig för att inte lägga mig i och försöka lösa allt som jag brukar, det finns ingen mening med att jag ska må sämre över det. WAOW, äntligen sa JAG detdär? Heja mig..

Nu blir det soffan och teven i sällskap med far min.

två små sketongar ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Grattis i förskott fina :D <3

2011-02-14 @ 19:36:35
URL: http://kampenomettliv.blogg.se/
Postat av: Emelie

GUD VAD MYSIGT. Emli älskar födelsedagar. Sedan har jag aldrig tänkt på att tvillingar fyller år på samma dag (seg Emli?), men det måste vara otroligt mysigt att fira på samma dag som någon man älskar. Man får både GE och FÅ.. Hur kan det bli bättre? Som en andra julafton! (+ tårta, dårå!)



sv: Vad söt du är, gumman. Jag kan förstå hur du känner, men just nu orkar jag inte vela mer. Jag kastar mig ut. Jag blir frisk. Jag bryr mig inte mer. Jag får bli den jag blir, och blir jag mosad där nere på botten - ja, då får jag väl bli det. Hellre än att stå här uppe och svaja ;)



Stora kramar!

2011-02-14 @ 19:47:08
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Söta flickor där tycker jag!



Jo, men vill ändå inte svika Annelie (läraren) hon kämpade så hårt för att jag skulle få vara där alls. Men imorgon har halva praktiken gått. Tack och lov.

Hur gick det ikväll? Kommer imorgon bli bättre? Du har misshandlat din kropp, inte konstigt att din kropp skriker och protesterar.

Alla har lov så olika tider, men det är rätt logiskt.

kram på dig tösen <3

2011-02-14 @ 22:33:40
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0