asfeuwla bildör

först måste jag bara säga TACK.. för att ni är så underbara!
era kommentarer.. jag är mållös, ni får mig från botten till något som ändå är acceptabelt.
you´r the best girls!





bild etto = en funderande petris, ska man äta choklad idag eller inte?
(måste ju fira sista lovdagen på något vis?)
bild tvåo = en aningen mer peppad petris än imorse..

& idag har jag hunnit med att..

bryta ihop
plugga (skrev ett 3 sidors arbete med brors hjälp, tnx!)
träna
vinna i alfapet över både bror och mamma (HAH! jag är inte så dum som jag verkar..)
♥ Nu ska jag äta överbliven choklad från julgransplundringen 
   & planera min morgondag (busywoman ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0