Award

Jag fick utmaningen av söta Camilla.

Och man ska alltså skriva 8 saker som ingen vet om dig eller 8 saker som du gillar att göra och sedan skicka den vidare till 8 bloggvänner!

1. Jag älskar polkagrisar och salt-lakrits (för er som inte redan vet det ;)
2. Jag älskar att träna och har alltid gjort
3. Jag funderar på att hoppa av skolan och börja jobba istället
4. Jag går/gick på Sannarpsgymnasiet på samhällsprogrammet med inriktning idrott
5.
Jag har riktig fobi för åska
6. Jag har glömt vem/hur jag var innan jag blev sjuk
7. Jag älskar alla sorters djur (minus råttor, möss och småkryp)
8. Min och min storasysters dröm är att starta ett eget café utomlands tillsammans

Jag utmanar: Emlij, Tovelisa, Emma, Maja, Tvillingsyster, Mika, Cilla & Sara.

hahaha! kolla mina fötterslashinnetofflor på bilderna, jag ser helt o-propetionelig(stavning?) ut :O 
nä vadå, jag tycker inte om min tröja? haha har insett att jag har den på nästintill alla bilder.
Den är så mysig och gosig så jag lever i den nuförtiden när jag ändå bara går hemma.
*eeeeeeeeuw tänker ni då.. men vi har faktiskt en tvättmaskin, tro det eller ej ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

har oxå en tröja som jag är så förtjust i ! :D haha

hade den idag så tog aldrig något kort på mig bara för det xd haha.

kramkram!

2011-01-28 @ 16:20:19
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sv: Tack söta du. <3 Och precis, skolan har inte råd med mängder av någonting plus att om min kompis tex skulle äta mindre lunch så kanske han/hon köper godis eller chokladboll i cafeterian sedan om man blir sugen, det gör ju itne jag än så är ju meningslöst att sitta och försöka jämföra kalorier med andra. :) <3 Stor kram på dig, kämpa på du med! Du klarar allt! :)

2011-01-28 @ 16:47:54
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Emelie

En mysig tröja är värd att bo i, så är det bara!



Jag visste redan det mesta om dig.. Ehehe. Ska se att jag får ta och svara på utmaningen snart (gjorde vi inte det nyss, typ, haha?) :D Taaaack för utmaningar, sådant giiiillar vi :D

2011-01-28 @ 20:23:43
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: mika

Haha, men gud vad svårt! Får nog spara den där utmaningen till nästa vecka, nu är jag för trött för att komma på något, haha :P <3



Du är så häääääääääääääääääääääääääääär sötis petra! Bara så du vet. Om du på något konstigt sätt skulle missat det liksom. PUSSAR <3

2011-01-28 @ 21:33:08
URL: http://kampenomettliv.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Klart jag har smakat Phish Food! Man är la inte eeeefterbliven, heller :o:D Fast jag är inte så grymt förtjust i marschmallows och kolasås, så den är inte på min top tre-lista.. Ehe..



Men jag hade inte råd med det ikväll. Eftersom jag ska på Max och bio och massor av sådant, så jag fick ta en billigare glass.. :( Det blev en Carte D'Or, texas Pecan igen. Men inte var den äcklig, inte! Nomnom!

2011-01-29 @ 09:06:00
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Jossi

sv: magen lr typ gallan har tagit stryk av alla år med svält och trixande med maten så nu får jag bara äta nyttigt, inte så mkt fett osv för gallan klarar inte av det. hur skoj är det att äta kokt mat o inte få äta gottigheter lixsom... suger o jag kan ju säga att jag ångrar vad jag gjort mot mej själv :( usch

kram <3

2011-01-29 @ 10:50:08
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0