Bless the broken road ♥

Godmorgon mina sköna hönor!
(euuuw, vad säger hon den där petran?!)
det skulle iallafall rimma var det tänkt.


hur mår ni idag? jag mår bra med tanke på natten som varit.
mycket tankar, funderingar och ångest på en å samma natt.

idag är planerna som så, att jag ska till villan & träffa min behandlare vid ett.
sen möter upp mig utanför också ska vi gå och handla los ingrediensos
till kvällens  middag som vi ska laga tillsammans - bakad potatis med röra a la oss.
en utmaning för oss båda & mummmmmms vad gott det ska bli!

nu ska jag äta frukost för att att hinna äta lunch också inna jag sticker! jösses.
nu blev det bråååååååttom!? TJINGELING PÅ ER FINISAR!

  



Kommentarer
Postat av: camilla

Hur var ditt möte idag? :)



Jaa de kändes bra för jag vet ju att jag likaväl hade kunnat hålla tyst men det gjorde jag inte så lite stolt:P



Shit vad bra du är som stod emot kompensationstankarna :D det är grymt :) klarade också av att äta som normalt dagarna efter :)



Åå vad kul :) vilket bmi var du tvungen att uppnå för att få träna igen? hur ofta tränar du? :)



Hoppas du får det megamysigt ikväll och att ni hittar på något gott att laga och något gott att mysa till :D



Pussisar i mängder

2011-01-04 @ 13:50:50
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: mika

Hoppas det blir supergott! :D

2011-01-04 @ 16:09:15
URL: http://kampenomettliv.blogg.se/
Postat av: Maja

Hoppas din dag blev bra, själv klämde jag i mig en halv burk B&J's, så nu är jag medlem i klubben! Och sedan kunde jag inte motstå mina och morsans kanelbullar, så jag tog en av dem också. Kände mig faktiskt normal för en gångs skull!

Puss<3

2011-01-04 @ 16:54:57
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0