Day after tomorrow.

Godkväll!

nyss hemkommen från moster och hennes man.
god mat (3 rätters), kortspel & en trevlig stund har kvällen erbjudit.

ska jag vara ärlig så var jag så sjukt nära på att skita i att gå dit,
stänga in mig på rummet (som jag förövrigt har gjort hela förmiddagen)
& fortsatt hata mig själv.

jag skrev nog inte det innan, men inatt var känslor, tankar och allt ett rent helvete!
svårt att somna
& såklart skulle jag hitta en låt mitt i allt som fick mig väldigt (läs: väldigt) ledsen.
det slutade iallafall med x-antal panikattacker, typ varför-finns-jag-det-gör-ju-inte-spöken?

sen tog jag en snabbvärkande sömntablett och somnade på en kvart. thanks for that!

...

denise ringde nyss & jag kan bara säga att den flickan gör mig glad om någon.
att kunna göra en petris från totalt opepp till att få en skymt av det ljusa livet
på bara 20 min i telefon.. det är ett under som
mitt hjärta klarade av. Tack! ♥

Imorgon ska jag och finis ge oss på en utmaning.. vi ska....

det får ni vet imorgon ;)

Ledtråd: smaskigt & vilda western..



Kommentarer
Postat av: Jossi

Skönt att du somna sen iaf, det värsta som finns är att inte kunna somna! Haha jag sover skit dåligt så är alltid trött, blääää :(



sv: haha jadu, det är typ som pommes fast mkt godare!! vet inte riktigt vad dom heter, nått konstigt, haha :p TESTA :D

2011-01-07 @ 00:34:33
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: emma

Usch för såna nätter och såna tankar.. :/ INTE kul.

men tur att du lyckades somna till slut i alla fall.

Och himla tur att Denise finns alltså, hihi ska bli spännande att se vad det var för utmaning ni gav er på! :D

vill ocksååå kunna spontanåka till Ullared, det är ju så roligt att köpa massa onödiga saker "för det är ju billigt!!", haha.

Hoppas ni hade riktigt kul och att du mår bättre nu, du får tusen distanskramar! :D KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM!! hoppas du fick dom!

(Tycker förresten att du ska visa vad du köpte på Ullared sen, om du köpte nåt skoj, för sånt är så roligt att se tycker jag!)



sv: haha ÅÅH, älskar dina kommentarer och dina underbara små namn-rim Petragullesmullesötpöt..nöt? nä, jag kommer aldrig bli lika bra som du..



HAHA, snälla, kom hit med lite tonfisk på din (ickeexisterande) snöskoter, jag möter dig med min raketbackpack (du vet en sån där ryggsäck med raketer på så man kan flyga!) Kan ta med mig.. lite korv? Fast korv är inget gottttt :( Tar med mig lite polkagrisar istället :D Eller, MYCKET polkagrisar är bättre. right?!



OCH, klart jag har msn, så känn dig addad! mohaha! Jag brukar inte vara inne så jätteofta dock, men det händer!



WÖÖHHHHHH <- random vackert läte

MILJARDER KRAMAR PÅ DIG SÖTPETRIS!<3



2011-01-07 @ 21:41:00
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0