"Du ska veta att vi saknar dig"

hur gullig är inte min mentor!? fick sms av henne nyss där det stod "Du ska veta att vi saknar dig".
Då blev jag glad från topp till tå. Jag? saknad? trovärdigt. Men det man inte vet ska man nog inte forska i.

 
dagens trötta, schletna och aningen fula(ja NI får också säga att jag är ful, sådär morgon-ful nivet) Petra.

Nu ska jag ringa pappa så han plockar upp mig och sen blire jobb för hele slanten innan Denise kommer
hem till mig när hon slutar skolan vid fyra. Underbart, jag slipper vara ensam ikväll! YOU´R THE BEST!

Förövrigt så kunde jag somna med ett leende på läpparna (och lite hjälp av sömnis)
när jag fick sms av en underbar, vacker och fantastisk Sara. Puss på finis ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Skulle bli förvånad om en sånn schteek tjej inte är saknad :O haha :P

sv: Åhh vad glad jag blir hihi :D Älskar när folk är glada och man bara svävar med dem hehe xD

Massa kramar<3

2011-01-20 @ 17:20:12
URL: http://weightfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0