En sisådär vanlig måndagsnatt?

Elin här återigen. Jahaja. Denna kväll/natt slutade inte som förväntat. Den är rättare sagt inte avslutad ännu. Efter 3 timmars deeptalking med Denise (och petra på en kant) så blir man inte mycket klokare heller. Okej vår konversation avslutades typ såhär:

D: Asså jag vet inte vad det är jag saknar..

E:
Varå?

D: Men jag vet inte. Om jag saknar en hel person eller bara halva.

E: Wtf?

D: Asså åh jag vet inte!

E: Talk out , qvinna!

D: Asså jag vet inte om jag saknar honom eller någon som bryr sig om mig.

Och här spårade det ut.

E: Men asså då gör vi såhär, du tar med dig huvudet någonstans och så lämnar du kroppen kvar. Så ser du om du saknar bara huvudet eller kroppen?

D: Asså ska jag bara ta huvudet och stoppa under armen och sen gå eller?

E: HAHAHAHAHA

D: HAHAHAHAHA

E: Sen kan du fråga om du ska stapla upp han på någon speciell bok, typ harry potter eller något?

D:
Ja sen kan jag fråga om han vill ha ett glas mjölk så får jag stoppa i ett långt sugrör så att han når.

E:
HAHAHAHAHAHA

D: HOHOHOHOHO

 

En timme senare

 

P: AHA , nu fattar jag! HAHAHAHAHAHAHA

 

Ah, det var väl en normal diskution. Som spårade ut totally för oss övertrötta!


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHA.



Okej. Varför är Halmstad så långt bort? Annars hade jag stulit mig en plats i er komik-klubb!



sv: Petris, jag vet faktiskt inte. Tror det var att jag ställde mig upp för snabbt.. Det blir så ibland, min mamma hade lågt blodtryck, och eftersom det är ärftligt kan det också spela in.. Hm..



Jahaaaa. Nu fattar jag! Våra blufftys är ÄKTA bountys!



Ha en superbra tisdag, sötisar :)

2011-01-18 @ 09:07:53
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Haha, underbar konversation där :P

Bra att du har någon att tönta dig med!



Det kändes så, som att samtalet gav något, äntligen fick vi någonting konkret att jobba med och mot.

Vad händer idag? (om du kom upp före tolv idag förstås XD

kramar

2011-01-18 @ 11:17:08
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHA, älskar hur du (Petris alltså!) kommer in där på slutet också, hahaha söööööööt!<3

(nu ser jag ett huvud drickande mjölk ur ett sugrör på en Harry Potter-boksstapel framför mig.. haha mamma kollar lite undrande på mig, hon sitter i soffan bredvid..)



Sova till tolv?! ååhh vad avis jag blir, seriöst. Jag har inte haft en såndär ordentlig sovmorgon på flera månader, blir alltid väckt till frukost.. HÅRT LIV EMMA, HÅRT LIIIIV!



Du och Denise verkar ha det så kul tillsammans hela tiden, awwsi! :D Är verkligen glad för eran skull, att ni har hittat varandra!



Och du, hoppas det ordnar sig med skolan!<3 förstår att det måste vara väldigt jobbigt att tänka på.



sv: Mööööööööh, ja de där kommentarerna kan verkligen kännas som handen-i-syra. Särskilt när man var peppad innan!

Men jag håller med dig.. DAMDAMDAAA! UTVECKLA WONDERWOMAN & BATMANPOWERS! powereffekter .. Hur nu än powerljudeffekter låter.



WIIIIHI. Hoppas din dag blir finare än finast!

KRAMPÅDIIIIIIIIG Wondermegaawesomesuperduper-Petra!<333 Du är så söt så man sprängs en smula! pang! smula. HÖHÖHÖ



2011-01-18 @ 13:45:45
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är fint med vänner man kan göra vad som helst med. Eller alltså, prata ut med och fjolla sig och vara hyperseriösa osv. (det lät lite fel där, den första meningen :P )

Är du periodare eller är det ovanligt att du sover så länge? Vissa (som jag) sover två timmar per natt i två veckor och sen sover jag 12-13 timmar i två veckor och så rullar det runt :P

Lycka till på gymmet får jag väl säga då :)

Har bara analysen kvar på uppsatsen, det hinner jag nog.

Slutat i tårar iadg. Ingenting har nått magen idag. Men ikväll ska jag i alla fall äta kyckling. Jag SKA äta kyckling. Men potatis. Så är det bara.

kramar

2011-01-18 @ 14:02:01
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0