Escualada

Min gårdag var näst intill den bästa på länge.
Det började med att jag försökte imitera Lilla My, sen pratade jag med min storasyster i telefon (som hotade
med att inte lägga på luren förens jag tog mig till skolan). Sagt och gjort, jag gick till skolan med syster i luren hela vägen.

storasyster & tvillingsyster ♥

Sen att jag höll på att vända fyra gånger och skita i det är ju en annan femma och att jag inte
gick på någon lektion är ju en annan sexa. Jag gick till mitt skåp, hämtade min mattebok och sen hem igen.

 

Kan verka som en barnlek för vissa, eller det är tillåmed en ren självklarhet att gå till skolan?
Men för mig.. så var det stort eftersom jag vägrat att ens sätta min fot där nu i tre veckor.

Efter en del bråk med pappa när han kommit hem från jobbet, stack jag & min träningsväska hem till Lynette.
Sen traskade vi tillsammans till gymmet, tränade lite styrka i en kvart, gick på ett intervall/flex-pass i 1 timme och sen gick vi hem till henne och bror igen, stolta som tuppar. Men fasen vad klen jag är, min kropp är DÖD och vi båda höll på att hungra ihjäl på vår promenad hem. Matlagning, filmmys och en jäkla massa vindruvor - gjorde min kväll totaly perfect!


Lynette, Ali & Elin midsommarafton 08.




Kommentarer
Postat av: johanna

Håller med dig med det här me skolan.. Den är verkligen skit jobbig och fruktansvärt ångestladdad /: <3

2011-01-28 @ 23:18:36
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0