Funderingar såhär inpå nattens timma

"hej asta 74" haha! men ååkey..

imorgon är min dag fullspäckad fram till fyra typ.
det ska hinnas med allt från storstädning till träning till tandläkarn till magdalena.
ja jösses.. tur jag sa åt mammsen att väcka mig om jag inte redan vaknat när hon går
till jobbet vid halv sju! vilket betyder att jag kanske ska ta och gå och lägga mig nu?

min kropp är nog dock för ångestfylld för att kunna komma till ro redan utan sömntablett.
och jag kan inte ta sömnis idag eftersom jag inte kommer kunna gå upp i tid då, för att hinna
med allt jag ska imorgon förmiddag. doooh. what to do, what to do?!

räkna får?
använda en livlina?
ringa en vän?
50/50?
springa in och väcka elin, busa mig trött &
sen hoppas hon inte slår ihjäl mig?
    
?
jag tror jag kör på alternativ numero uno.

1, 2,3......zzZZzzz

NATTI!



Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du fick sova inatt! :)

sv:

tack vännen, du med!<3

2011-01-10 @ 07:49:42
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, har jag sagt att jag älskar dina inlägg? Alltid lika skämtsamma och komiska och mysiga ^^ Måste bara tacka igen för ditt sms imorse, du är så söt! Mötet är vid 2.. Läskigt, läskigt..



sv: Vad smart sagt, förresten! Har inte tänkt på det- att vi faktiskt ser verkligheten som inte andra ser. Vi får påminna varandra om hur det är. Som hur fin och älskvärd du är, hur fin du är (fastän du inte ser det själv) och hur mycket du FÖRTJÄNAR att må bra, att äta gott och att skratta.

Kom ihåg det nu! Och handla utefter det :D



JAG VILL VARA NORMALVIKTIG JAG MED. HÄR KOMMER JAG, VÅGEN!

2011-01-10 @ 09:11:09
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: johanna

hhahaha, humor!

2011-01-10 @ 10:08:36
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oooh, tandläkaren. Jag är fortfarande lite tandläkarrädd. Jag kräver alltid bedövning. I'll think of you too!



Jag kan inte hjälpa det, jag räknar ned jag med.. Om en ynka halvtimme åker jag. Gud, jag dör. Jag blir alltid kissnödig när jag är nervös, har kissat cirka 30 gånger idag. Fan. Inte bra. VÄTSKA, STANNA I KROPPEN, JAG BEHÖVER TYNGDEN. Hahaha.



Kommer du till Stockholm får du nog se mig dansa hela dagen, om jag gått upp nog :D

2011-01-10 @ 13:07:10
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0