Godmorgan!

jag & han, han & jag.

här sitter vi. (tur att vi är lika fula, haha!)

*kurrkurr*...men inte länge till för då hungrar jag ihjäl!?
så nu tar jag med mig mig min sötnos morgan ut i köket och fixar frukost. 

skolan börjar halv elva och innan dess hämtar älskade fannyn mig och kör dit oss, tacksimucksi!♥ 
har bara en lektion idag och sen ska jag inte träna utan vara hemma och ta det lugnt,
inte stänga in mig på rummet(mamma klagade igår)och vara social mot min familj när dom kommer hem.

idag är jag taggad, peppad, på g, waaaah TÅGFAN KÖR NUUUUUUUU? jag vill komma fram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh, en lektion?! LYX, säger jag. Då har du massor av tid att BÅDE vara social, och stänga in dig på ditt rum (tehe).

2011-01-11 @ 09:42:35
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: mika

Åh vad bra du är petris! Hoppas din dag är toppen. Puss <3

2011-01-11 @ 13:23:13
URL: http://kampenomettliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Såna här inlägg gör mig så glad! Det visar att man tjänar i längden på att kämpa vidare, trots alla dom där dagarna då man verkligen inte vill kämpa och allra minst äta.

Iiih ryser bara jag tänker på det. :P

Vad är kvar på förbjudnasaker-listan, som du verkligen vill bli av med nu?

Jo den listan är lång, men som för dig blir den kortare i längden. Åt pasta igår!!!

kramar

2011-01-11 @ 15:30:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0