Gullegrisar, kladdkaka & ångest hej på dig.


en finis som jag är så SJUKT stolt över! vad vore världen utan dig?

Kladdis (inte i det minsta laget direkt heller, nomnomnom!) fast måste erkänna att när jag såg den blev
jag besviken. Emlis och Lovis kladdis ser tusen gånger godare ut ju? men skenet bedrog som tur var -
den var yber god! dock hade jag kunnat tänka mig något annat efter halva då jag började tröttna(??)
kladd-kak-e-smaken.. typsikt mig, haha!

Denisen & Josefinis i sina bästa dar. (sug på att det blev röda ögon -.-)


Sen kom en viss miss ångest och hälsade på? helt oinbjuden? då blev jag sur. jag ville vara själv så
jag sa tack å hej till den och stängde in mig på rummet med mina tuggummin.
(ja jag veeet, tandläkarN kan ta sig där bak.)


väl hemma fanns det en pappa som trodde han var döende..
(ja. ser ni inte hur otrooligt sjuk han är? han har faktiskt hostat TRE gånger!!)


Kommentarer
Postat av: ch

10 gånger är inte för mkt! har alltid tränat mkt så min kropp är så otroligt van och ligga på den där höga träningsdosen, däremot om jag äter för lite för det så visst, i förhållande till vad jag äter kan det bli för mkt....då kommer skadorna........



va duktig du varit! ett steg i rätt riktning! även om det känns jobbigt ibland så känns det ändå så bra, för allra helst önska man ju att allt var som vanligt...=)

2011-01-11 @ 19:59:50
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: Michelle

Den kladdkakan såg inte äcklig ut! Haha men måste hålla med, emlis och lovilis ser snäppet godare ut :P

kramar<3

2011-01-11 @ 22:02:46
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ser otroligt gott ut! och strunta i ångesten eller gå emot den rättare sagt. Ångest är bara ett fånigt påhitt <3

2011-01-11 @ 23:27:01
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0