Hemskt mycket hej

Hej hallå tjena tjabba morsning tjo halloj.. osv?

Nu har jag haft en helmysig kväll som har inneburit
handboll, en elin, en simon, en mattias & en kladdkaka.

Fett med mumms, fett med bra sällskap och fett med ångest.

HAHAHAHA
och fett-jäkla-med-kul när jag såg denna bilden på mig själv.
big nose, storöga & minimun. yeah i likey!

ärligt talat så blev jag så rädd för mig själv att jag hoppade till.
hur fan ser jag ut?! sen gömde jag mig lite.


detta inlägget kommer alla intressesmurfarna hurra för känner jag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahah ÄLSKAR dina inlägg :P skrattar typ jämt xd

2011-01-26 @ 07:26:56
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAH, du ser ut som en karaktär i Mumin! Kan jag bestämma mig om det är My eller Snusmumriken.. xD Vem föredrar du? Du kan få välja vem du vill vara!

2011-01-26 @ 07:49:21
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0