Herreminje what a god day!

Tjenixen plixen saxen(rimmade icke, men ändå?)!

Hur har ni det idag?
Har ni också haft regn, rusk och grått the hole day måntro?
eller är det bara tråkhalmstad som har tråkväder eftersom det är en tråkstad?!

WACKAWACKA ÄA ÄHHHH.. *visslar*

AJ ÄM SIIIINGING IN THA RAIIIIIIN..


Petris today?!

HEWHWHIIIIH.. erkänn ni blir ni småchockade över att Petrisen är på så bra humör?!;D


NI right now?!

vad har hänt undrar ni då kanske? ("varför skulle vi" ÄH. jag skriver det ändå ;))

Jo. jag har:
♥ träffat underbara människor under hela dagen
♥ varit hemifrån hela dagen och inte spenderat dagen i sängen eller soffan som ett å annat ufo.
♥ varit på villandejt med två fina töser på en å samma dag, wunderbart värre.
♥ haft ett kanon samtal med min terapeut. jätte jobbigt men vääldigt givande!
♥ varit på en spontantripp med min bror och hans flickvän Gekås efter villan
♥ visserligen skitit i skolan, men haft en sån jäkla KANONDAG så det skiter jag i.
♥ Skrattat 90% av dagen haft ångest 10.

Puss å kram och sånt därnT. Nu ska jag sjunga en trudelutt, äta kladdis som elin inte har bakat(?)
och ta vara på denna underbara dagen. hej och hå, idag är livet med mig & jag älskarE!


Ge mig sommar någon? nähäää?! inte? eller gör inte det föresten,
hur gärna ni än vill det... jag kommer missa min födelsedag då.
man får ju inte vara dum? :O
(haha?)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Petra, du är den sötaste någonsin. Tack! Jag tror på mig själv superduperdupermycket! Lika mycket som jag tror på dig :>



Jag är så glad att du haft en bra dag! HÄRLIGT, sådant behöver vi! :D

2011-01-25 @ 19:07:44
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Julia

sv:

jaa :) ååå gullig du är! :D glad blir jag!

hehe gött! :D

kram

2011-01-25 @ 19:56:06
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vad härligt att du är glad hihi :D

sv: Jätteskummt verkligen, också med tanke på hur mycket jag har kvar att gå upp, usch :S En extra nd blir grymmt :p Nu jävlar blir det att tjocka sig ordentligt hehe xD

Kram<3

2011-01-25 @ 21:32:50
URL: http://weightfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0