Hola

det har börjat eka lite här känner jag.. wooouppsi!

men jag har som ni nog redan märkt, inte varit jätte pepp dom senaste dagarna.
det är mycket med precis allt just nu & i min hjärna är det vääldigt förvirrat.

men just nu är nog ändå skolan som är den största tyngden.
jag har ingen aning om hur jag ska reda ut mitt problem med att vägra gå dit.
imorgon ringer jag min behandlare som vi hade bestämt och sen får jag se vad
som bestäms utifrån det, typ.

Ja ni ser, jag har noll koll på läget.

Men iallafall. nu till dagens bravader.
jag vaknade upp vid tio hemma hos Denisenfisen. Vi åt frukost och sen kom min familj
och hämtade mig. Då styrde vi kosen mot VÄLA/IKEA i Helsingborg och trevlig liten
familje-mys-dag! Väla-prentköp-ikea-laxmummsfilé-onödigasaker-swebar-hem.


mamma tjatade håll i huvudet på oss(inte) för att få ta ett foto med
denna schnygga hatten. javisst sa vi, om du tjatar så.

Sen kom min syster & hennes pojkvän hit på semla kalas.
Jag har fortfarande inte övervunnit min sjuka räddsla för grädde ännu
så där gick gränsen. Jag åt smörgåsar istället och dom satt lika fint dom.



Sen fick jag även besök av min saknade lilla skrutt, Kerstin ♥
skratt,prat och en väääl behövlig och trevlig stund senare följde jag med
henne till hennes bil. ja tro´et eller ej, min kära vän har blivit bilägare!
en söt liten golf, GRATTISGRATTIS TILL FINNSPÅNGEN SNUTTAN! ;)

Efter det fick det bli ett samtal till min lilla pärla för ännu mer prat & skratt!

Nu blir det snart bedtime och laddning inför imorgon.
en pling till annika och sen blir det övernattning hos Denise eftersom det vankas studiedag på tisdag!




Kommentarer
Postat av: Michelle

Då är vi två som är lite smått skräckslagna för vitt fluff som kallas grädde, men vad säger du? Jag satsar på att äta en semla på fettisdagen (när den nu är?:p ) Är du på? :D

Kramar<3

2011-01-17 @ 08:24:55
URL: http://weightfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0