Inte min dag

Jag har legat och gråtit, skakat och varit hysterisk i min mammas famn hela eftermiddagen?

hon vill inte ha en dotter som ligger i sängen hela dagen och spyr över sin spegelbild.
hon vill inte ha en dotter som inte tycker att livet är värt någonting
hon vill inte ha en dotter som inte vill leva
hon vill inte ha en dotter som har blivit utbytt mot en sjukdom

hon vill ha sin dotter, sin Petra.
Och den Petran hon känner, är inte den som sitter här, nu.  

Det kanske inte är min dag idag. Men det är min storsysters!

så.. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA STORASYSTER PÅ DIN 26 ÅRS DAG! Jag älskar dig ♥

och jag hade önskat att du fick se en gladare Petra med livsviljan och humöret på topp -
som jag alltid varit annars. Tack för allt syster, du är underbar ska du veta!


Kommentarer
Postat av: Maja

Alla dagar är inte tipp-topp. Hoppas att morgondagen blir bättre för dig gumman, finns här för dig!

Puss<3

2011-01-19 @ 19:11:36
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis, Petras syster!



usch.. det är tufft att höra att du mår så dåligt - att det inte finns någonting som kan ta bort allt det onda. Kan du inte hitta meningen?

2011-01-19 @ 19:53:54
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Michelle

Det kan inte vara bra jämmt men du hittar det snart, du är stark gumman :D

Massor av bamse kramar<2

2011-01-20 @ 07:17:49
URL: http://weightfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0