JobbarN

  

Sådärja. Nu är jag hemma igen efter mycket fart och fläng med pappsen på hans jobb.
Gulligt att han hade köpt PepsiMax till mig som jag fick när jag hoppa in i bilen, tacksi peppsipappsi!

Det blev väldigt mycket varierande jobb, eftersom pappa jobbar som fastighetsskötare.

Byte av dörrar, laga en vask, få bajs(det såg ut som bajs iallafall) på händerna,
fixa ett råtthål på någon firma
& sen fixat med några sopgrejer hit och dit.

Jag fick sluta en timme tidigare än pappa & det var skönt för min kropp är helt slut, bokstavligt talat.


Petris, Fannö, Denisen ♥

Nu kommer snart mitt hjärta hit och ska underhålla mig resten av dagen, stackarN.
haha nej men idag är det en gladare Petris med ett humör som heter duga.



Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som att dagen varit ganska bra för dig, vilket du förtjänar! Hoppas ni får en bra kväll tsm! :D

Puss<3

2011-01-20 @ 17:04:59
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

JOBBAJOBBAJOOOOOOBBAA!! *vrålar manligt som på en hockey/fotbollsmatch*

Pluspoäng till din pappa för Pepsi Max! Och miljarder pluspoäng för att du är gladare idag! :D wihoo! Sen ytterligare några pluspoäng för att du att umgås med Denise!

Nu har du jättemånga pluspoäng, Petra.. vad vill du göra med dem? Det finns en massa vinster att välja mellan.. om jag vore du skulle jag välja den jättestora gosedjurspandan eller Batman-pistolen. (tänk dig en stor vägg med vinster framför dig.. öhh.. eller nåt)



Du kan få en pizzabit! Eller förresten.. de var slut! :( sorgligt. Men jag lovar att nästa gång jag svänger förbi Halmstad tar jag med mig några pizzakartonger, okej?! (på ett villkor då: att du tar med mig till Wild West så jag kan få testa din pasta!)



PUSS & GOS, POTATISMOS! <33333

2011-01-20 @ 20:33:17
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0