La madre y el padre ♥

"Nu lipar jag igen när jag ser presenten! Ni är världens finaste barn! Men inte redigt kloka! Älskar er mest"

detta gull-smset vaknade jag av imorse. är hon inte underbar min mor? Hon grät näst intill hela kvällen sen
hon och pappa fick sin 50 års- present igår. Pappa fyller också 50 år i juli, i år så vi slog ihop deras present.
Ett present kort med x-antal pengar på som dom ska ut och resa för - en weekend eller vad som helst,
dom får själva välja. Vi tänkte först boka en resa åt dom och ge det, men nu när vi inte visste när dom är
lediga eller kan ta ledigt så blev detta nästan bäst. Dom blev iallafall väldigt chockade eftersom vi sagt att
vi inte skulle fira varken mamma eller pappa ;) chockade och glada, hoppas jag!


Ni är ju bäst & förtjänar det absolut bästa ♥

HIHIHI.
vet ni vad jag ska göra nu? för första gången på ett år? SPELA BADMINTON!!
Jag har tränat det sen jag var 9-10 år & tävlat sen jag var 13 och nu när jag fått börja träna igen sen jag blev sjuk så har jag faktiskt inte saknade det så värst mycket, förens idag! När jag plockade ner min älskade badmintonväska med alla träningsgrejer i. SNYFT på det, så nu kanske kanske jag vill börja igen. Jag får nog se efter dagens träning med min storebror, elin & brors kompis!

en styck badmintonväska & en styck friskus petrus.

 

Och ikväll.. då blire mys för hela slanten hemma hos min pluttelutta som jag inte har träffat
sen igår, men innan dess faktiskt inte på nästan en hel vecka! haha löjligt men I MISS HER!


SKEPP Å HOJ!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker det är fina flickor på kortet!

Dessutom tycker jag att dina föräldrar har riktigt underbara barn.

Vad mer? Jo just det, det är fint med vänner man saknar nästan direkt efter man träffat dom.

Hur mår du idag?

Kramar

2011-01-29 @ 13:25:18
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vad kul med badminton! Älskar att spela det, dock har jag aldrig spelat "på riktigt". Utan har bara spelat på somrarna typ, men har ju varit och spelat ett par gånger under vintern med.

Hoppas du får en jättetrevlig kväll!

Puss<3

2011-01-29 @ 16:26:14
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

AW, vilken fin present! Ni måste verkligen vara stolta nu, och jag är säker på att er mamma och pappa är det över er nu med.. Tehe..

Ha en underbar kväll!

2011-01-29 @ 20:54:26
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Julia

Ååå vilka snälla barn ni är ! :D

Hoppas du fick en bra kväll !

kram

2011-01-30 @ 00:43:43
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Mika

Nämen vad gulliga ni är mot era föräldrar. Hoppas dom hittar något dunderställe att åka till.



Du är så söt finis!



Sv: Egentligen är det lite sjukt att det kan rubba så mycket av es värld, ett samtal hit eller dit, egentligen, spelar det så stor roll? Men det är bara att kämpa och stå ut.



Pussar <3

2011-01-30 @ 18:17:59
URL: http://kampenomettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0