Mamma, mumma, momma ♣

♣Baka baka liten kaka...
  

Här är det full rulle in tha kitchen! Morotskaka ska bakas, såsen till kvällens middag ska göras och jag
och mamma har precis avnjutit världens godaste frukost. Jag åt min älskade yoghurt med hallon, thé + leverpastejmacke-frukost & hon fick födelsedagsfrukost a la räkmacka & kaffe.

   

Typiskt bara att precis innan jag skulle gå upp och göra iordning hennes bricka på sängen
och gå in och sjunga för henne, så går hon upp? dumma piggelino madre..

Men det var ju tur att pappsen redan hade fixat iordning brickan + mackorna till henne?
Dumma piggelino padre nu med då. Jag som ville fixelera! Men men det var mysepyse &
jag fick ju vara med och bakaN den lille kakaN så jag får väll vara nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad härligt det ser ut! hoppas kakan blev god :D <3

2011-01-28 @ 10:30:44
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha!



GRATTIS GRATTIS PETRAS MAMMA! Glada 50 år!

2011-01-28 @ 10:35:24
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0