Oh happy day!

Hej Godingar!

Det var Denise som skrev förra inlägget om ni inte förstog det, hon glömde skriva det ;)
fast å andra sidan så är det väll inte såå svårt att räkna ut vem jag är med 24 timmar om dygnet?

haha, I-L-L-A.

iallafall. så har jag haft en väldigt bra dag, hörde ni? BRAAAAAAAAAAA-DAG!! WIHI!

 
förutom en sönderpillad underläpp så är det en Petris med en glatt humör idag!

Jag vaknade upp hos min pärla runt halv elva & efter att vårt sällskap gått hem så fick
vi i oss en efterlängtad frukost. Chill i soffan, undanplockning och sen var klockan ett..
då vare dags att ta sig från Lysgaards casa och bege sig ut och trotsa kylan lite.
Jag följde med fisen ner till stan där hon tog bussen till sin kompiiiiiiz (ja sedär - vi har andra vänner ;))
Sen tog jag mig en promenad runtom stan och nissa strand med musik i öronen, välbehövligt jotack!

träffade på Kalle anka gånger 10000000..


Och efter en timme ringde min söta storasyster som bor i stan och sa att hon var hemma,
så då traskade jag dit och åt lunch, spelade kinoxi (som eyetoy fast nyare? typ.) och satt
på rumpan
en stund innan jag traskade vidare mot sjukhuset för att möta Elin, hämta min
cykel som hon lånat och sen cyklade vi tillbaka till Camilla och spelade ännu mer tevespel,
mös och hade det allmänt BRA. Typ så har min dag sett uuuuuto.


½ köttfärsfylld paprika
& squash med smält ost ovanpå & ris.

Hur har er dag varit? HELT OKEEEEY ELLEH? hihih. OHMAJGAD, wazzzup med mig idag egentligen?!
kanske ska kolla tempen? :O:O

Ae. det är faktiskt så att till å med jag får må bra ibland, hejja det!




Kommentarer
Postat av: Elin

Bra vännen, att du får ha en sån dag! Där ser du, trots din äs så äger han dig inte helt - du träffar vänner också. Fortsätt med det!

Hur ser veckan ut?

kramar

2011-01-23 @ 19:24:54
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vad glad man blir när man läser sånna här inlägg hihih :D Blir så pepp hehe :P

Kram<3

2011-01-23 @ 20:27:09
URL: http://weightfull.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart du också får mår bra! Du om någon förtjänar det.

Om jag får en praktikplats så har jag ingen alls kvar. Får jag ingen praktik så har jag en megastor.

Jag försöker. Men det är lättare att skita i att kämpa. Ge upp. Som ikväll. Kvällen blev rätt kass. Fan.

Hur går det för dig ikväll?

kramar

2011-01-23 @ 20:57:14
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ vad underbart o höra att du är på glatt humör :D hela jag blev alldeles glad och varm i kroppen :D fortsätt nu med detta sötnos <3



Massor med kramar och pussar underbara

2011-01-24 @ 07:52:34
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0