Petra med röda mulen

 + inställt samtal = 

JAAAAaaewwemdfkb!

förstår ni hur frustrerande det är att först gå dom där 30 minuterna som det tar till villan och sen när jag äntligen (efter x-antal halkningar på vägen) kommit fram & satt mig i väntrummet och sen, DÄR få reda på att min behandlare fortfarande är sjuk?

"KUNDE NI INTE RINGT ERA PÄRON HUVVEN!?!??!???!!", skrek jag(inte) då.

Jaja. jag fick ju en timmes promenad, ett svettanfall och rosor på kinderna.
synd bara att man inte kan ge dom där rosorna till mamma som älskar(läs:hatar) den blomman.







Kommentarer
Postat av: sandra

Men tack detsamma fina Petris!:D du är gryyym du med:D<3

hihi puss och kram!<3

2011-01-27 @ 19:05:07
URL: http://tunnare.blogg.se/
Postat av: emma

AAWW. Håller med dig.. VILKA PÄRONHUVEN. Men vet du, du är hur gullig som helst med rödkinder och rödnäsa, jag får också röd rudolf-mule om jag är ute i kylan 2 sekunder men min är typ tusen gånger värre. Verkligen KNALLRÖD. Very sexy oh yes!!



Mats var också söt.. har han msn? :$

Jag har samma mattebok som du, WÖÖHH på den! Min ligger i ett hörn och lurar och ser hotfullt på mig och tycker jag ska göra några tal :(



sv: MEH, sällan du ska komma och vara värst. Jag som tyckte jag var så jävla cool med mina fem tummar och så kommer du med TIO.. aja, jag ger mig, du vann den striden..



Jag är en popcorn-Batman! jag TRAMPAR på chips! Och äter popcorn istället för de är godare.

TUMMEN UPP FÖR HEMBAKAD PIZZA :DD



KRAM OCH PUSS DUBBELDÄCKSBUSS!!<3

2011-01-27 @ 20:07:30
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0