Reflex väst med lampor som blinkar & en skylt med "varning här kommer jag"

jag vill bara försöka få ut varför jag tycker det är så hemskt att gå till skolan nuförtiden.
eller om ens visa mig ute bland en jäkla massa folk.

tänk er att ni tar på er en gul reflex väst med massa blinkade lampor på..
sen har ni en skylt framför och en bakom er där det står "Varning här kommer jag, en fet julgris"
skor
som låter när man går = elefanten kommer, se upp!

                                    
  

typ känns det när jag visar mig bland folk, fast på ett annat sätt såklart.
men för att förtydliga det så tänker jag istället att jag är fet, ful, stor och äcklig
att alla tittar på mig och äcklas. det spelar ingen roll om någon i min klass säger
en snäll sak eller om dom ens säger hej, jag tar ändå det som att dom
måste-verka-trevliga-mot-den-nya-tjejen (och såklart att dom skämms över att hälsa på mig).

kan verka löjligt dock, but that is how I feel.



Kommentarer
Postat av: camilla

Vill inte auu du ska känna så, du är jättefin gumman <3

O ja egentligen borde man väl känna lite stolthet men det är svårt och tufft ibland. Konstigt hur dagarna kan variera så från att ha känts toppen ena dagen till att vara botten nästa!

Men onödighetskänslan kom verkligen precis som du beskrev..men bara att försöka glömma nu..gjort är ju gjort hehe!



okey :/ dår förstår jag. det kommer bli lättare för dig det är jag övertygad om, du är så bäst!

Jaha haha missuppfattade det där lite då:P



Många bamsekramar hjärtat :)

2011-01-14 @ 10:44:50
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: johanna

Förstår hur du känner och det är sååå jävla fel men fan vad man tror att ens känslor är äkta <3

2011-01-14 @ 11:08:46
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: Elin

Önskar du slapp tänka på det!!!!

För du är fin. Alldeles underbart fin ju!

Den smakade toppen!! Skumtomtar gick det med :P

Man måste vara lite innovativ.

Klart du ska stanna hemma om du inte orkar skolan, funkar det inte så ska du inte stressa upp dig, du har all anledning att inte orka, det är en lång process att må så pass bra.

Vad vill du ska hända? Med deras samarbete menar jag.

Känns som att hjärtat redan är paj. Får skylla mig själv. Borde inte vara så här svårt. Det är bara att gå dom där 1000 stegen mindre, gå någon mindre gång i trappan. Bara göra något annorlunda. Har börjat bråka med min hund :P jag får den jobbigaste ångesten när hon sover sin kvällslur.

Vi ska klara det här! På något sätt kommer det gå, tids nog.

Hur ser din dag ut?

kramar

2011-01-14 @ 12:06:09
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0