Så där mitt i natten

Gårdagen var perfekt & denna dagen har varit minst lika perfekt!
Denise är underbarast, finast och den snällaste människan jag någonsin träffat.
Helt seriöst, det finns ingenting ont att säga om den tjejen. Gah, you´r the best! ♥
Prat, skratt, film, thaigryta, godis, naturgodis, pepsi, kuddkrig
& urmysig galgbergspromenad.

 
Sen hem till min älskade storasyster, prata, skratta, planera, äta, film & mys -
ja, det sammanfattar nog det senaste dygnet rätt så jäkla bra!

Åh vad du är bra syster
, att du orkar med mig är ett under, att du orkar kämpa med mig är heeelt otroligt, att du orkar stå ut med allt skit jag kommer med och alla idiotiska undanflykter från allt och alla? jösses. Jag kommer aldrig kunna tacka nog för allt du gör för mig.. JAG ÄLSKAR DIG ♥

Men nu då?

Klockan är snart ett och här sitter jag, som vanligt.. med ångest upp över öronen och försöker komma till ro. Det funkar inte att må såhär varje natt jag sover ensam & det funkar inte att det alltid kommer på kvällen/natten när jag ska sova. Jag kommer verkligen aldrig till ro om jag inte tar mina tabletter, vilket börjar bli rätt så tröstlöst om jag ska vara ärlig. Jag har kommit till en gräns nu, där jag står mellan valet eller kvalet.



Hur jag än vrider och vänder på allting så kommer jag inte fram till någon logisk lösning på någonting.
Fast vem har sagt att allt ska vara logiskt? jag menar mitt liv är så ologiskt som det kan vara.
Yeye. nog om det nu, annars kommer jag aldrig kunna somna.


Imorgon börjar min Engelska lektion klockan tolv om jag inte har helt fel, och jag SKA gå dit.
Sen ska jag ha en snabb pratdejt med en snigg chey innan nästa lektion börjar vid halv två.

Så.. to do imorgon:
♣ gå till skolan
♣ prata med mentor + skolis
♣ träna
♣ gå till Lynette och få nacken masserad?

Nu ska jag ta en sömnis eftersom jag inte orkar försöka somna utan längre!

Hoppas ni sover gott finisar. Ni och era kommentarer, är underbara ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du somnade tillslut !

2011-01-31 @ 07:35:51
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

Du kan aldrig förstå hur mycket jag älskar dig vännen. Vad var mitt liv innan du kom in i det lixom? inte mycket värt kan jag tänka mig...



Pusselipusspuss <3

2011-01-31 @ 08:56:58
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter som en riktigt bra helg, det är du värd gumman!

Hoppas verkligen att du lyckades att somna, kämpa på gumman!

Puss<3

2011-01-31 @ 14:24:11
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

åh, hur mysig låter inte din helg då? :)

Men du, inte lika mysigt med den där ångesten.. fy. hoppas verkligen det ordnar sig.. för du ska inte behöva må så dåligt, då blir Batman ARG. och det är inte kul, snarare extremt farligt!!!



Vad gulliga ni är mot era föräldrar, vilken bra present! :D aww, det var verkligen jättesnällt, ju!

Tänk vad glada de måste ha blivit ;)



sv: Men hallå, KLART du ska köpa en massa nya fina kläder! Jag fattar din rädsla, men jag kan ju säga såhär: jag har många kg kvar att gå upp men ändå passar inte alltid (faktiskt nästan aldrig) de minsta storlekerna? de är för små, alltså.

Så det är ju jätteolika, och inte alls konstigt ifall du inte kan ha XXXS på allt liksom.

äeh, vet inte riktigt vad jag ville få fram med det här.. men jag tycker att du ska prova kläder och köpa nytt om du VILL, för du har inget att vara rädd för, egentligen! Du är smal som en pinne Petra, SÅ DET SÅ.



ADDAR MATS PÅ DIRR! Nu ska jag msn:a med honom hela natten.. hihi.. kanske cama också? om jag vågar, men då måste jag fixa mig först, sminka mig och så..

Pinsamt annars liksom.. :$



Jag kommer aldrig kunna slå dina rim..

öhm..



PUSS, KRAM, SO LONG

PAPPKARTONG <3

2011-01-31 @ 20:33:21
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur har dagen gått? Hur känns det nu med skolan?

kramar

2011-01-31 @ 21:26:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0