Smörgåstårta



denhär godingen avnjöt vi igår till brunch. jag vaknade halv två igår morse efter att ha somnat vid halv
åtta på morgonen. om ni tycker att DET är höjden så ska ni veta hur mycker jag har sovit idag..
igår tog jag min sömntabletten vid halv åtta, somnade när jag stängt av datorn vid åtta och sov till...
damtadaaaam..*håll i er* TJUGO I TVÅ!!?!?? alltså har jag sovit i typ 16 timmar?! helt sjukt ju.

men jag antar att den där sömnen var välbehövd. dock känner jag mig konstigt nog inte alls utvilad?
min kropp har gått i ide känns det som, jag har verkligen noll energi & halsen värker. sjuk nu igen?
ae.. jag tycker livet är orättvist faktiskt, precis när jag skaffat gymkort så blir jag förkyld? typiskt!

men för att inte komma på anorektiska tankar med att missa en träning elika med döden,
så får jag väll säga att det ska bli skönt att ligga hemma idag, tycka synd om mig själv och bara vara.
tills klockan 17 iallafall, för då ska jag och elin bege oss till moster där det bjuds på mat. 
om jag nu kommer dit? ja jösses.. vi får se vi får se! 



Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Usch, jag mår precis likadant, bilda klubb?

Dock har jag en enorm aptit, trots halsen. Me not liking dis!



And BTW jag saknar dig mitt hjärtebarn! :)<3

2011-01-02 @ 16:08:02
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: Cilla

Skönt med "sovmorgon" ibland ;) Och smörgåstårtan ser inte fyskam ut heller! :) Kram på dig! <3

2011-01-02 @ 16:17:02
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Elin

Precis den känslan har jag med. Allt är slut, huvudet hänger inte riktigt med och ja, allt det du beskriver. Tänker hur många gånger som helst att nu ska jag resa på mig och ta hand om tvätten, lyfta arslet från soffan och bära köksskåp som de andra gör och vill ha hjälp med. Men jag kommer ingenstans.

Hur gick din dag idag? Fått i dig lite av det du ska? eller kanske till och med lite mer av det?

kramar

kramar

2011-01-02 @ 16:38:02
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Mums med smörgåstårta, och shit vad länge du sov. Själv kan jag sova i typ max 8-9 timmar, sedan vaknar jag xd

Puss<3

2011-01-02 @ 17:16:06
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emelie

Pfft, klart du är sjuk hela tiden - du låter ju dig aldrig bli frisk! Du har ett ständigt hålligång, trots att du är förkyld. Då går det inte över, dumsnut! Du måste vila!

(Och våååååga inte gå och träna innan du är frisk! Det är farligt, har inte farbrorn doktorn sagt det? Du får ta och köra järnet sedan när du blivit kry!)



Nooom, smörgåstårta. Emli gilla. Med räkor, helst.

2011-01-02 @ 19:29:09
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: deniiise :)

Ja om andra bloggare reagerar på det kanske det gått för långt? Vi behöver skaffa fler vänner , höhö <3

Fast i och för sig du är min favorit jag och klarar mig inte utan dig <3 Mitt lilla älskade hjärta, du är underbar.

Jag älskar dig tiostusen gånger mer än du kan förstå :*<3

2011-01-02 @ 22:47:12
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0