Snö, Mamma, Kolonilotten, Pepsimax & HALKA.

Mamma tog med sig en otaggad Petris på en promenad till kolonilotten.
Behöver jag ens nämna att vi trodde vår sista stund var inne x-antal ggr?
så sjukt halt och blaskigt överallt! BLÖK.



sen styrde vi mot Eurostop som ändå ligger på vägen och köpte PepsiMax
till en styck beroende Petra. Mamma tycker jag bör ta tag i mitt beroende,
men ICKE. Det vore väll ändå för onödigt? va? menar väll det..

sen traskade vi hem, nöjda och belåtna (Petris-belåten & mamma-aningen fattigare..)



Kommentarer
Postat av: Maja

Det börjar frysa på här i GBG nu också, jag och pappasi ska e.v. ut på en liten promenix snart, får se till att inte lägga mig xd

Puss<3

2011-01-18 @ 18:17:10
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Elin

Och läsk är fina grejer, det är ett nyttigt beroende tycker jag!!

Jag önskar så att vi hade Eurostop här, men eftersom Västerås är världens mest döda stad är det knappt att vi får se IKEA.

kramar

2011-01-18 @ 19:14:02
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kom ihåg att du inte är bräcklig. Du är stark, du med, som stål. Då måste bara stålsätta dig - kryper du ihop och ger efter så ger du ångesten tillfälle att ta skada. Var obrytbar, som du, Petra, kan!



Och gud ja, det är halkigt som satan ute! Snacka om att jag garvade arslet av mig när min vän druttade på rumpan ute på söder häromdagen, vid fikat..



Hur går det men blufftysarna? Blir det någonsin några? Och rulltårtan? Kom igeeeen nu, Petra, varför inte unna sig livets goda? ;D

2011-01-18 @ 19:22:58
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0