Teraprutten

skämt å sido.

ska strax ut i kylan till garaget, ta ut bilen och styra kosen mot villan!
idag är jag slöööö, hängig & trött på livet.
Då passar det bra med ett samtal hos magdalena *tummen upp*.

om jag är piggis efter det så ska jag och Denise ta en promenad på galgberget.
  

men som det känns nu så blir det en dag till i soffan med en varm filt, en kopp thé & en
bra film!

alltså inatt drömde jag en sjuuuuuuuk dröm om havet och hajar och grejer..
den var så sjuk så när jag vaknade så var jag rädd att en haj skulle ligga jämte mig
& snarka eller att den gömde sig under min säng..
helt wackooo!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, hajdrömmar. Jag har aldrig haft någon. Men sedan har jag aldrig varit riktigt rädd för hajar och så, heller.. Har du?



Lycka till med samtalet!



(och btw, kom gäääärna hit och ät med mig :D Får la ta och bjuda in dig när jag flyttar hemifrån, så blire brakmiddag!)

2011-01-03 @ 10:09:41
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0