Trött & schleeeeten

TJÄNARE 2011!

välkommen. jag har längtat efter dig.
lägga allt bakom mig och fokusera på ett nytt år.

nyårsafton spenderade jag ute i skrea med väldigt trevligt folk
(bror + tjej & deras släkt? typ. & mitt hjärta såklart!)

att fira in det nya året med Denise var helt underbart.
att jag började med att bryta ihop x-antal gånger för att min nya klänning kändes för liten
förstörde dock lite av allt pepp jag kände från början. efter att ha kastat runt den, blivit kramad
av min älskling och min fina syster & med lite välbehövliga ord så kunde jag tillslut samla ihop
mig igen. dock sket jag i klänningen eftersom jag inte ville förstöra hela kvällen över att känna mig
som en valross (mer än vanligt) & slängde på mig en kjol & en tröja istället.

kvällen bestog av en jätte god trerätters meny.
förrätt: skinkrullader med fyllning + äppelbitar
varmrätt: hasselbackspotatis, fläskfilé, rödvinssås & vitlöksbröd
efterrätt 1(ja vi hade TVÅ): vaniljpannacotta med bär
efterrätt 2: pepparkakscheescake

läskigt men så sjukt gott alltihopa!

två snigga och glada brudar ♥


waaah mina ögon slocknar strax, tog en sömntablett kom jag på.
skriver mer imorgon. ni är grymma!


Kommentarer
Postat av: Tove

åh min söte <3

JAG ÅT OCKSÅ HASSELBACKSPOTATIS OCH RÖDVINSSÅS.. dock med lamminnerfilé(?) istället. och gissa vad till förrätt? Chevrétoast med hjortronssylt.



Du är bäst <3

2011-01-02 @ 09:49:57
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Elin

Dumma äs som kom och störde dig på en sån bra dag annars. Men du orkade kämpa dig igenom det och gjorde det bra tycker jag!

Nej aldrig sluta kämpa!

Stå på dig<3

2011-01-02 @ 12:41:14
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0