Frän fränare fräSssSigast

Hallaohallej!

Sweetmonday, eller vad säger ni? Min måndag har inneburit det mesta och klockan är bara strax efter ett?
  
♣ frukost
♣ storstädning av rummet
♣ storstädning av lägeheten
♣ ett sk. "bästis-talk" med
♣ rensing av hundra femtiomiljoner matdagböcker
♣ fått lite små panik över att jag bara har två tugguminpaket kvar nu (måste till gekås!)


♣ rullat upp persiennerna för första gången på x-antal dagar (no more isolation!)


sjungt med i varenda låt som spelats på min spotifylista (dansade lite också.. i smyg.)

  
♣ Velat försvinna lite, men kom genast på att jag har fått ett par nya as-schnygga tofflor av
mamma så det verkar lite onödigt om jag försvinner och dom inte kommer till användning?!?
"Angel" står det bannemej på dom. vad vill min mamma nu ha för något? fjäskis! hihi.


Ett par biega micket schletna fårskinnstofflor a la snart 10 år?
Ett par röd/vita/mönstiga gossejultofflor a la julklappis.
Ett par rosa micketfinamicketbilligasötaängel-tofflor a la igår.

Näääähäpp. undra när min behandlare ringer mig så jag får reda på hur det blir med skolan framöver?
kan vara rätt bra att ha koll på, faktiskt. Jag är liksom totaly-in-förvirring-s-status just nu.


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha mitt intag är ungefär likastort xD springer ju på toa typ var 5 e minut xD



Haha jaa du tips :P gå upp kl 6 på morran som mig så blir du trött om kvällarna hihi^^ jag däremot hade velat ha lite tips så jag orkar vara vaken längre:P



jaa de e en kurs där man lär sig göra olika smycken, hoppas det blir skoj iallafall :D



Du ser ut att ha haft en effektiv morgon du :D själv har man bara legat och slappat och ätit samt fått massage av mamma :D nu ska ja få lite mer massage och sen ska jag baaada :D fick hem min tidning idag så den ska läsas i badet xD läser alltid massa skvaller när jag badar^^

Har din behandlare ringt? :)

Puss hjärtat

2011-01-24 @ 13:42:58
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Det låter ju ändå som en ganska bra måndag, bortsett från försvinnandet. Men det verkar ju som att vår petris är kvar så då blir jag iaf glad. Hoppas att det ordnar sig med skolan för dig, och kämpa på, för du är värd allt!

Puss<3

2011-01-24 @ 17:22:16
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: LAKRITS IN OUR <3s

Och ingen akn vara grymmare än dig, det vet du ^^<3

Puss<3

2011-01-24 @ 18:21:04
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0